کد مطلب: 

196633

امیدوارم خداوند با پهنای باند بیشتری به زندگی مجموعه رایتل خیر و برکت دهد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خطاب به مجموعه رایتل، گفت: امیدوارم خداوند با پهنای باند بیشتری به زندگی شما خیر و برکت دهد.
امیدوارم خداوند با پهنای باند بیشتری به زندگی مجموعه رایتل خیر و برکت دهد

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر علی ربیعی که در مراسم افتتاح پروژه های رایتل به مناسبت دهه مبارک فجر، با بیان اینکه امروز بدون شک حوزه ICT همه بخش ها را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: اگر سهم خود را از اقتصاد جهانی از این بخش به دست آوریم و یا اگر نتوانیم به این مهم دست یابیم زندگی ایرانی همچنان متاثر از ICT ادامه دار خواهد بود و شاهد شکل گیری نهادهایی در این بخش هستیم و نمی توانیم شتاب در این حوزه را نادیده بگیریم.

وی با اشاره به اینکه سهم ICT در اشتغال در حال افزایش است، گفت: امیدواریم این سهم را به حدود 20 درصد ارتقا دهیم و برای سال آینده نیز رقم 12 درصدی را اختصاص دادیم که باید پرشتاب تر در این بخش حرکت کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک به رایتل و همکاران آن مجموعه، گفت: یکی از موضوعاتی که باید به ان توجه شده و تجدید نظری شود بحث مقاومت در برابر فناوری هاست چرا که موضوع مقابله با تماس تصویری، سه سال رایتل را عقب انداخت؛ در واقع دچار تقدم و تاخر نظریه ها در تکنولوژی هستیم و همین موضوع تبعاتی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: باید به تکنولوژی فائق آییم و به بهترین نحو از آن استفاده کنیم و در عین حال که به آسیب شناسی پدیده ها توجه می کنیم، مزایای آن را نادیده نگیریم.

دکتر ربیعی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه ما بیشتر پدیده هایمان را آسیب شناسی می کنیم که البته هرچند که این دیدگاه غلط نیست، ولی فرصت های زیادی در آن نهفته است که باید در کنار آسیب شناسی به آن توجه شود.

وی در عین حال بیان کرد: باید به فرصت های حوزه مجازی توجه شود هرچند که بنده نیز کتابی در حوزه آسیب های مجازی دارم ولی نباید از مزایای این حوزه غافل بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ابزار خوشحالی از خدمت به مردم و کارگران، گفت: هر چقدر که اقداماتی در زمینه رساندن سود بیشتر به بازنشستگان و منافع قشر پایین جامعه صورت گیرد قابل تقدیر است و بنده امیدوارم خداوند با پهنای باند بیشتری به زندگی شما خیر و برکت دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-05 13:30

افزودن دیدگاه جدید