کد مطلب: 

1965

امکان حفظ شماره سیم‌کارت‌ غیرفعال برای مشترکین ایرانسل فراهم شد

امکان حفظ شماره سیم‌کارت‌ غیرفعال برای مشترکین ایرانسل فراهم شد

ایرانسل با ارائه "سرویس حفظ شماره" این امکان را در اختیار مشترکین خود قرار داد، تا اگر مشترکی به هر دلیلی از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکند، شماره مورد نظر همچنان در مالکیت وی باقی بماند.

 

به گزارش سیتنا از روابط عمومی ایرانسل، از آنجایی که براساس ضوابط این اپراتور تلفن همراه، کلیه سیم‌کارت‌های اعتباری که به مدت 3 ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حالت تعلیق دائم درآمده و به مالکیت ایرانسل بازگردانده می‌شوند، ایرانسل با ارائه سرویس حفظ شماره، این امکان را به مشترکین خود داده تا در صورت نیاز، شماره مورد نظر خود را در مالکیت خویش حفظ کنند.

 

بر اساس این گزارش، در صورتی که مشترکی بنا دارد به هر دلیل برای یک دوره زمانی متوالی بیش از 3 ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکند اما تمایل دارد تا شماره مورد نظر، همچنان در مالکیت وی باقی بماند، می‌تواند با شماره‌گیری کددستوری #1*160* از خط خود و پس از کسر مبلغ 120 هزار ریال از اعتبار سیم‌کارت، بعنوان هزینه اشتراک، شماره غیرفعال خود را برای یکسال در مالکیت خویش حفظ کند.

 

مشترکین در هر زمان می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #2*160* از خط ایرانسل خود، از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس مطلع شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-04-07 01:07

افزودن دیدگاه جدید