کد مطلب: 

196446

اتاق ایران درخواستی برای تعطیلی «اسنپ و تپسی» نداشته است

روابط عمومی اتاق ایران در اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب خبر یکی از رسانه‌ها، اعلام کرد: اتاق ایران با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلفاز شیوه‌های نوین کسب‌وکار حمایت کرده و با ایجاد «کمیسیون جوانان، کارآفرینی و کسب‌وکار نوین و دانش بنیان» همچنان از آن‌ها حمایت خواهد کرد.
اتاق ایران درخواستی برای تعطیلی «اسنپ و تپسی» نداشته است

به گزارش سیتنا، در اطلاعیه اتاق ایران آمده است: "در پی درج خبری در رسانه‌ها که از اعلام مخالفت اتاق بازرگانی ایران نسبت به فعالیت دو آژانس موبایلی «اسنپ و تپسی» و پلمپ آن‌ها خبر داده، به اطلاع می‌رساند نسبت چنین موضوعی به اتاق ایران صحت نداشته و به این وسیله تکذیب می‌شود.

اتاق ایران نه تنها هیچگونه مخالفتی نسبت به این نوع فعالیتها ندارد بلکه از کسب‌وکارها و کارآفرینی نوین و استارت‌آپ‌ها حمایت می‌کند.

به همین منظور تاکنون نیز اتاق ایران با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلفاز شیوه‌های نوین کسب‌وکار حمایت کرده و با ایجاد «کمیسیون جوانان، کارآفرینی و کسب‌وکار نوین و دانش بنیان» همچنان از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

چندی پیش نیز در جلسه با وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات اتاق ایران ضمن ضرورت شمردن وجود استارتاپ‌ها برای اقتصاد کشور از ایشان درخواست پشتیبانی بیشتر و جدی‌تر دولت از استارتاپ‌ها را کرد.

روابط عمومی اتاق ایران از همه رسانه‌ها درخواست می‌شود، پیش از انتشار چنین اخباری، صحت و سقم آن را از مسوولان مرتبط و روابط عمومی پیگیر شوند".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-01 10:01

دیدگاه‌ها

تصویر رضا
اسنپ افرادی زیادی رو دعوت کرده که با ماشیناشون بریزن توی خیابونا تا پیشنهاد سفر و مسافر دریافت کنن چون فعالیت در اسنپ ذاتا مستلزم اینه که راننده ها توی خیابان های پر تردد تجاری و اداری پرسه بزنن و بچرخن تا مسافر بهشون پیشنهاد شه . و باعث این ترافیک بی سابقه شده . هر سال ما شاهد اندکی ترافیک بیشتر نسبت به سال قبل هستیم ولی ایا ترافیک امسال اندکی بیشتر نسبت به سال قبل هستش ؟؟ ایا ترافیک امسال حتی در اواسط روز شما رو یاد ترافیک شب عید نمیندازه ...حال بحث الودگی هوا بماند ....
ارسال شده توسط رضا در 13 بهمن 95 - 19:36

افزودن دیدگاه جدید