کد مطلب: 

195736

از بانک سامان تسهیلات اجاره به شرط تملیک بگیرید

بانک سامان در راستای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی صنعتگران و بازرگانان کشور، تسهیلات اجاره به شرط تملیک اموال منقول یا غیرمنقول اعطا می‌کند.
از بانک سامان تسهیلات اجاره به شرط تملیک بگیرید

به گزارش سیتنا به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، علیرضا معرفت معاون اعتبارات بانک با اعلام این خبر اظهار داشت: این تسهیلات برای گسترش امور خدماتی، بازرگانی و تولیدی اعم از کشاورزی، صنعتی و معدنی و در زمینه خرید وسایل تولید، ماشین‌آلات و تاسیسات، خرید خودرو، خرید مسکن و خرید کالای بادوام اعطا می‌شود.

معاون اعتبارات بانک سامان گفت: عمر مفید اموال منقول یا غیرمنقول مورد اجاره، باید از دو سال بیشتر از مدت قرارداد تسهیلات با بانک باشد. ضمن آنکه حداکثر مدت اجاره در مورد ماشین‌آلات و دستگاه‌ها، نباید از عمر مفید آنها طولانی‌تر باشد.

معرفت تاکید کرد: صاحبان کسب‌وکار که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند، مطابق قوانین و مقررات کشور، باید فاقد چک برگشتی و بدهی به شبکه بانکی کشور باشند.

هموطنان ارجمند برای اطلاع از جزییات بیشتر این تسهیلات و سایر خدمات بانک سامان می‌توانند به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز سامان‌ ارتباط با شماره تلفن 6422-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-21 15:57

افزودن دیدگاه جدید