کد مطلب: 

195596

عاقبت خانم‌ بدنسازی که تصاویر نیمه عریانش را منتشر کرد

یکی از خانم‌های بدنساز که چندی پیش تصاویر برهنه خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود صبح روز گذشته دستگیر شد.
عاقبت خانم‌ بدنسازی که تصاویر نیمه عریانش را منتشر کرد

به گزارش سیتنا، صبح روز گذشته یکی از خانم‌های بدنساز که چندی پیش عکس برهنه خود را در فضای مجازی  منتشر کرده بود دستگیر شد.

وی پس از تفهیم اتهام و صدور قرارتامین وثیقه به مبلغ دویست میلیون تومان، به دلیل عجز از پرداخت وثیقه روانه زندان شد.

علی‌رغم اینکه فدراسیون پرورش اندام صراحتا اعلام کرده به خاطر مسائل شرعی و قانونی، بانوان هیچ فعالیتی در این رشته ندارند و بانوان کشورمان نیز به همین دلایل هیچ گونه رغبتی به این ورزش نشان نمی‌دهند اما برخی به دلایل خاص و رسیدن به منافع شخصی، تخلفاتی در این زمینه داشته‌اند.

اواخر شهریور ماه سال جاری 2 ورزشکار زن خانم علی‌رغم ممنوعیت، در مسابقات برون مرزی شرکت کردند که  تصاویر حضور این زنان به صورت نیمه عریان در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و بعد از انتشار این تصاویر پرونده‌ای در شعبه ویژه جرایم دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد و 2 خانم ورزشکار به همراه 4 مربی مرد جهت انجام مراحل بازپرسی به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدند.

قابل ذکر است؛ اواخر شهریورماه سال جاری قوه قضاییه چند ورزشکار و مربی بدنسازی را به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار کرد.

احضار شدگان دو ورزشکار زن و چهار مربی مرد بودند که در مسابقاتی در خارج از ایران حضور داشتند.

"تصاویر نیمه عریان" این ورزشکاران در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.

ناصر پورعلی فرد، رئیس فدراسیون بدنسازی ایران به خبرگزاری میزان گفته بود: "فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هیچ فعالیتی در بخش بانوان ندارد و اعتقاد داریم این ورزش مناسب بانوان نیست."

پورعلی فرد با اشاره به اینکه فدراسیون بدنسازی از حضور این افراد از طریق روابط عمومی مطلع شده، گفت: "بار دیگر به تمام باشگاه‌ها تذکر می‌دهم که شرکت بانوان در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام یا تمرین کردن آنها زیر نظر مربیان مرد خلاف قانون است."

پیش از این عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران گفته بود که در صورت انتشار تصاویر "نامناسب و خلاف شئون اسلامی" از هنرمندان و ورزشکاران، ممکن است آنها تحت تعقیب قانونی قرار گیرند.

جعفری دولت آبادی تاکید کرده بود که هنرمندان و ورزشکاران باید از انتشار "عکس‌های نامناسب" در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-18 19:09

افزودن دیدگاه جدید