کد مطلب: 

195593

کلاهبرداری از تحصیل کرده ها با وعده سمت در دانشگاه‌های معتبر

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با دادن وعده‌های واهی به دنبال شکار افراد تحصیل کرده بود.
کلاهبرداری از تحصیل کرده ها با وعده سمت در دانشگاه‌های معتبر

به گزارش سیتنا، سرهنگ محمد اقبالی در این خصوص گفت: در پی شکایت خانمی که دارای مدرک دکتری شیمی بوده مبنی  بر این‌که شخصی ناشناس ضمن تبلیغ در شبکه اجتماعی با وعده اعطای سمت و مقام در هیات علمی دانشگاه‌های معتبر مبلغ 50 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است که مراتب با دستور قضایی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
 
وی افزود: با استفاده از برخی اقدامات تخصصی و پلیسی کارشناسان این پلیس شخصی با هویت ام ساکن استان مازندران را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل گردید.
 
این مقام انتظامی گفت: پس از انجام تحقیقات مشخص گردید که متهم با تبلیغ پایان‌نامه‌های دانشجویی و مقاله در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تطمیع افراد تحصیل کرده نموده و با دادن وعده‌های دروغین‌ سمت و مقام در دانشگاه‌های معتبر اقدام به کلاهبرداری می‌نمود.

سرهنگ اقبالی در ادامه به شهروندان هشدار داد به هیچ وجه وعده‌هایی که در فضای مجازی داده می شود را باور نکرده و در صورت برخورد با اینگونه موارد حتما با پلیس فتا تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

برای مشاهده سایر اخبار با سیتنا همراه شوید

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-18 14:33

افزودن دیدگاه جدید