کد مطلب: 

195591

"مشتری" قلب تحولات دنیای دیجیتال است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: این شرکت در مسیر ره نگاشت تحول به تجربه و سفر مشتری توجه هدفمند دارد، چرا که مشتری قلب تحولات دنیای دیجیتال است.
"مشتری" قلب تحولات دنیای دیجیتال است

به گزارش سیتنا، دکتر رسول سرائیان افزود:  گام اول آغاز سفر مشتری و این‌که به یک مشتری وفادار تبدیل شود؛ برقراری و حفظ ارتباط مفید، مطلوب و مؤثر شرکت با مشتریان و مخاطبان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در دنیای امروز آن‌قدر انتخاب ها افزایش ‌یافته که دیگر نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم مشتری به برندها و کالاها، همانند گذشته وفادار بوده و به فکر جابجایی نباشد.

وی افزود: امروز نمونه این تغییر رویکرد را در کل دادوستد‌های مجازی  و تجارت الکترونیک می‌بینیم؛ آن‌قدر تنوع در خدمات اپراتورها و پیام رسان ها به وجود آمده که خریدار بر اساس معیارهای خود هر کس را که بهتر پاسخگو باشد، انتخاب می‌کند. بنابراین، ماندگاری زمانی ادامه پیدا می‌کند که بیشتر از سایر شرکت‌ها، پاسخگوی معیارهای خرید مشتری باشیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: گام بعدی که در سفر مشتری باید به آن توجه کرد، فرایند ارتباطات، اطلاعات و مبادلات است. قطعاً سفر مشتری یک سفر خاطره‌انگیز خواهد شد؛ اگر در سازمان، اساس تحول را درک کرده و آمادگی و باور این را داشته باشیم که باید از اساس تغییر کنیم.

وی یادآور شد: این تحول از یک نقطه ساده آغاز می‌شود؛ حتی ممکن است در ساده‌ترین نیازهای مشتری، در نحوه برخورد با وی و نوع پاسخگویی به انتظاراتش باشد.

دکتر سرائیان در پایان با اشاره به اینکه در همین راستا یک معاونت جدید با نام معاونت امور مشتریان ایجاد شده که قطعا با فعالیت این بخش  شاهد تغییرات محسوس در وضعیت مشترکان مخابرات خواهیم بود گفت: با اجرای برنامه ره نگاشت پنج ساله در شرکت مخابرات ایران باید همانند تمام شرکت‌های خصوصی، فرایند تحول را همزمان با تغییرات فناوری درک کرده و متناسب با نیازهای فزاینده جامعه، پاسخگوی انتظارات مشتریان باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-18 14:17

دیدگاه‌ها

تصویر ارکان
بە نظر بندە همش شعارە ماتو روستای باغلوجە شهرستان سقز زندگی میکنیم دقیقا8سالە دنبال ی دکل واسە آنتن دهی تورستامون هستیم هیچکس پاسخگو نیست
ارسال شده توسط ارکان در 01 بهمن 95 - 12:13

افزودن دیدگاه جدید