کد مطلب: 

195575

ایجاد شهرک سرمایه گذاری خارجی در منطقه ویژه پیام

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام با اشاره به روند رو به رشد سرمایه گذاری خارجی و استقبال کشور ها برای سرمایه گذاری در این منطقه، گفت: شهرک سرمایه گذاری خارجی در منطقه ویژه اقتصادی پیام ایجاد خواهد شد.
ایجاد شهرک سرمایه گذاری خارجی در منطقه ویژه پیام

به گزارش سیتنا، دکتر سعید زرندی، اظهار داشت: با بهبود شرایط بین المللی تا کنون 21 میلیون دلار از سوی کشور های ترکیه، فرانسه و انگلیس در زمینه تولید کیسه های خونگیری، مواد غذایی، لوله های صنعتی و چاپ در منطقه ویژه پیام سرمایه گذاری شده است.

زرندی افزود: علاوه بر سرمایه گذاری انجام گرفته توسط بخش خارجی جلسات هماهنگی با هیات هایی از کشور های چین، آذربایجان، ترکیه و کره برای جذب سرمایه انجام شده که جهت متمرکز نمودن ارائه خدمات به این سرمایه گذاران طرح ایجاد شهرک سرمایه گذاری خارجی در دست اجرا است .

رئیس هیات مدیره شرکت خدمات هوایی پیام در ادامه با اشاره به هدف اصلی از اجرا این طرح، گفت: ایجاد جاذبه برای شرکت های خارجی از یک سو و درگاه ورود دانش، فناوری و صنعت به کشور و ایجاد اشتغال تخصصی پایدار از سوی دیگر با استفاده از ظرفیت های بین المللی از جمله اهداف در احداث این شهرک است.

زرندی در پایان، پیام را بستری مناسب برای سرمایه گذاری خارجی معرفی کرد و گفت: با استفاده از مزایای قانونی، مزیت های نسبی و امکانات و تاسیسات زیر بنایی و زیر ساختی و به ویژه تسهیل جذب سرمایه گذار خارجی، استقرار شرکت های خارجی در این مجموعه هدف گذاری شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-17 17:26

افزودن دیدگاه جدید