کد مطلب: 

195456

اقدام تاسف بار آمازون در فروش پرچم ایران به عنوان پادری! (+عکس)

در اقدامی غیرمعمول و تاسف بار، وب‌سایت آمازون اقدام به فروش پادری با عکس پرچم ایران کرده است؛ در حالی که مدیران این سایت از دولت هند بابت اقدامی مشابه عذرخواهی کرده‌ و فروش پادری با پرچم هند را متوقف کرده‌اند.
اقدام تاسف بار آمازون در فروش پرچم ایران به عنوان پادری! (+عکس)

به گزارش سیتنا، فروش پرچم جمهوری اسلامی ایران در سایت آمازون در حالی ادامه دارد که مدیران سایت آمازون که اقدامی مشابه را علیه پرچم هندوستان کرده بودند، از مردم این کشور معذرت‌خواهی کرده و فروش پادری با پرچم هند را متوقف کردند.

علاوه بر فروش پادری با پرچم ایران در این وب‌سایت، پدهایی نیز با اندازه‌های کوچک‌تر به منظور استفاده به عنوان پد ماوس با طرح پرچم جمهوری اسلامی ایران مشاهده می‌شود.

پس از تهدید آمازون توسط وزارت خارجه هند، این سایت ضمن معذرت خواهی رسمی، فروش پرچم هند را از سایت خود حذف کرد. مقامات هندی تهدید کرده بودند که به هیچ یک از مدیران و کارمندان رده بالای آمازون ویزای ورود به هند را نخواهند داد.

کاربران سیتنا طی ساعات اخیر با ارسال نظرات خود به این رسانه، خواستار اقدام قاطع مدیران وزارت امورخارجه و وزارت ارتباطات کشورمان در برخورد با این سایت فروش کالا شده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-15 00:01

دیدگاه‌ها

تصویر Pegah
در یه بازدید خیلی سریع از آمازون میشه فهمید که پرچم اکثر کشورها رو به صورت پادری میفروشه هرچند این قضیه تو فرهنگ ما جالب نیست اما از خبرگزاریتون انتظار نشر این مطالب نمیره
ارسال شده توسط Pegah در 27 دى 95 - 00:15

افزودن دیدگاه جدید