کد مطلب: 

195407

نگاه استراتژیک لازمه توسعه بانکداری الکترونیک است

​مدیرعامل هلدینگ سداد، گفت: یکی از الزامات مهم برای تحقق بانکداری الکترونیک، نگرش و دید استراتژیک به این مقوله مهم و فراهم کردن ساز و کارهای مورد نیاز است.
نگاه استراتژیک لازمه توسعه بانکداری الکترونیک است

به گزارش سیتنا، دکتر "فرامرز خالقی" در نشست با رییس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران افزود:کسب و کار در بانک ها بر اساس نیازهای مشتریان تنظیم می شود و در مفهوم بانکداری نوین خلق ارزش های بلند مدت برای مشتریان از اهمیت برخوردار است که لازمه آن برنامه راهبردی می باشد.

وی اضافه کرد: کسب و کار های نوظهور در صنعت بانکداری از یک سو و تغییر مداوم زنجیره ارزش ایجاب می کند تا ضمن شناخت نوآوری ها در عرصه بین المللی اقدام به بومی سازی آنها نماییم که یک نمونه آن بانکداری اجتماعی است.

به گفته این مقام مسوول بازنگری در ابعاد گوناگون کسب و کار، حمایت از شرکت های دانش بنیان، بهره گیری از مشاورین برجسته جهانی و داخلی، وضع مقررات متناسب و حذف قوانین دست و پاگیر از ضرورتهای ترویج نوآوری در بانکداری محسوب می شود.

خالقی تصریح کرد: خوشبختانه با اتکا به نیروهای توانمند و خلاق و جوانان کارآمد این قابلیت وجود دارد که به بازارهای منطقه ای و فرامنطقه ای در عرصه تولید و پشتیبانی ابزارهای نوین کسب و کار دسترسی پیدا کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت های بانک صادرات ایران خاطر نشان کرد: با تعامل و هم افزایی بانک ملی و بانک صادرات ایران  امکان  سرعت بخشی به ضرباهنگ توسعه زیر ساخت های بانکداری الکترونیک بیش از پیش فراهم می شود.

بر اساس این گزارش رییس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران در این نشست  با تبریک انتصاب خالقی به عنوان مدیر عامل هلدینگ سداد گفت: همکاری بین بخشی برای تحقق برنامه ها در عرصه دولت الکترونیک از اهمیت زیادی برخوردار است و بانک صادرات ایران به پشتوانه تجربیات، نیروی انسانی و شبکه گسترده و نوین می تواند در این خصوص مشارکت اثر بخشی داشته باشد.

علی جهانی افزود: ابزارهای مدیریتی، قانونی و ساختاری  و همچنین  اشاعه  فرهنگ استفاده مطلوب از بانکداری الکترونیک برای کشور آثار مثبت و ارزنده فراوانی دارد.

وی ورود به مقوله فضای مجازی را الزام آور توصیف کرد و افزود: بانک بدون فناوری اطلاعات و تحلیل صحیح از خواسته ها و مطالبات مشتریان نمی تواند در فضای به شدت رقابتی امروز جایگاه مناسبی داشته باشد.

شایان توجه است هلدینگ سداد از زیر مجموعه های بانک ملی ایران در  دهه ٧٠به عنوان بازوی انفورماتیک  این بانک با هدف بهره مندی بیشتر از قابلیت های فناوری اطلاعات و رفع نیازهای رو به گسترش بانکی در فضای رقابتی تاسیس شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-14 15:27

افزودن دیدگاه جدید