کد مطلب: 

195071

رابطه سه جانبه مشترک، اپراتور و تولیدکنندگان محتوی در طرح رآی آموز رایتل

با طرح رآی آموز، اپراتور سوم تلفن همراه امکان کسب آموزش، تدریس یا هر دو را در مکان و زمان دلخواه بر روی هر نوع دستگاه با استفاده از سیم‌کارت‌های رایتل برای مشترکان فراهم کرده است.
رابطه سه جانبه مشترک، اپراتور و تولیدکنندگان محتوی در طرح رآی آموز رایتل

به گزارش سیتنا، رایتل به‌عنوان اپراتور پیشگام در معرفی فناوری نسل بالای شبکه تلفن همراه، بستری را برای تبدیل رابطه سنتی دو جانبه اپراتور و مشترک به رابطه سه جانبه مشترک، اپراتور و تولیدکنندگان محتوی و خدمات فراهم آورده است.

به این ترتیب شرکت‌ها و سازمان‌های تولیدکننده محتوی می‌توانند تولیدات خود را از طریق شبکه نسل بالای رایتل در اختیار مخاطبان قرار دهند.

بر این اساس امکان استفاده از صدها دوره آموزشی و نیز امکان تدریس به صورت مجازی تحت عنوان طرح رآی آموز در اختیار مشترکین رایتل قرار گرفته است.

در طرح رآی آموز، شما علاوه بر امکان بهره‌مندی و شرکت در دوره‌های آموزشی، می‌توانید در رشته تخصصی خود آموزش دهید و درآمد کسب نمایید.

سیم کارت رای آموز رایتل، روش دسترسی انحصاری به سامانه مجازی آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان طرح ملی امید است که از سوی سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود.

این طرح، بر اساس روش های نوین آموزشی مبتنی بر فضای مجازی و با بهره گیری از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات با هدف کارآفرینی دانش بنیان، ارتقای سطح آگاهی جامعه و فرهنگ عمومی پیرامون مهارت آموزی و کسب فرصتهای شغلی، طراحی شده است.

مدارک پایان دوره معتبر، امتیازی ویژه برای علاقمندانی است که علاوه بر تمایل به تحصیل، خواهان بهره‌مندی از این فرصت جهت ارتقاء سازمانی و شغلی خود هستند.

گفتنی است؛ در طرح رای آموز رایتل بستر اختصاصی سامانه ملی امید، سیم کارت اعتباری رایگان به همراه 470،000 ریال اعتبار هدیه جهت شرکت در دوره های آموزشی با ارائه گواهینامه ملی و بین المللی ارائه می شود.

این بسته شامل دوره های متعدد آموزشی غیرحضوری در حوزه های عمومی، تخصصی، فنی، شهروندی، خانوادگی، ضمن خدمت و ... می باشد و در پایان هر دوره گواهینامه ملی و بین المللی برای فراگیران صادر می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-07 17:40

افزودن دیدگاه جدید