کد مطلب: 

194920

ارائه آموزش های تخصصی در لبه های تکنولوژی حوزه ICT

رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، گفت: رویکرد دانشکده برای ارائه آموزش های تخصصی در لبه های تکنولوژی حوزه ICT تاکید کرد.
ارائه آموزش های تخصصی در لبه های تکنولوژی حوزه ICT

به گزارش سیتنا، دکتر وحید یزدانیان در دومین جلسه مدیران منابع انسانی وزارت ارتباطات، سازمان ها و شرکت های تابعه که در محل سالن کنفرانس دانشکده پست و مخابرات برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشکده در بحث ارائه آموزش، دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی می باشد، اهداف دانشکده در برگزاری دوره های آموزشی بلند مدت و کوتاه مدت را بر شمرد و بر رویکرد دانشکده برای ارائه آموزش های تخصصی در لبه های تکنولوژی حوزه ICT تاکید کرد.

یزدانیان با بیان اینکه دانشکده تمام توان خود را برای ارائه آموزش های مورد نیاز وزارت متبوع و سازمان ها و شرکت های تابعه آن به کار می گیرد، تاکید کرد: ما رسالت خود را توسعه آموزش های تخصصی می دانیم و قصد نداریم برنامه آموزشی سازمان ها تعطیل و الزاماً از طریق دانشکده انجام شود، بلکه با نیازسنجی و تعریف دوره های آموزشی تخصصی، در پی افزایش ساعات آموزش کاربردی پرسنل هستیم.

رئیس دانشکده پست و مخابرات، در بخش دیگری از سخنان خود به ذکر تجربه های آموزشی پرداخت و با تاکید بر اینکه دانشکده از جنس موسسات آموزشی که موضوعات کسب و کاری و درآمدزایی اولویت اصلی آن ها را تشکیل می دهد نیست، به این نکته اشاره داشت که دانشکده به عنوان یک مشاور در کنار متولیان توسعه منابع انسانی وزارت و سازمان های تابعه حضور دارد و با رعایت اصول کیفی و استانداردهای آموزشی خدمات مورد نیاز را به آن ها ارائه می نماید.

در این جلسه همچنین مهندس عطایی، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات، ضمن تشکر از دانشکده به خاطر میزبانی این جلسه، با بیان اینکه آموزش از محوری ترین موضوعات مرتبط با توسعه منابع انسانی است، ابراز امیدواری کرد که برگزاری جلسه در دانشکده گام محکم و موثری در جهت اجرای برنامه های آموزشی مورد نیاز توسط دانشکده و ارتقاء سطح کیفی آموزش های ضمن خدمت کارکنان باشد.

عطایی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مباحث مرتبط با ارتقاء سطح رضایت شغلی کارکنان و برنامه های وزارت متبوع در این حوزه پرداخت.

شایان ذکر است؛ کمیته متولیان منابع انسانی با هدف ساماندهی بهینه کارکنان در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور مدیران منابع انسانی وزارت مذکور و سازمان ها و شرکت های تابعه تشکیل شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-04 10:53

افزودن دیدگاه جدید