کد مطلب: 

194916

اعطای هدایای رایتل به دانشجویان تا 30 دی ماه ادامه دارد

طرح اعطای هدایای رایتل که به گرامیداشت روز دانشجو آغاز شده است، تا 30 دی ماه ادامه دارد.
اعطای هدایای رایتل به دانشجویان تا 30 دی ماه ادامه دارد

به گزارش سیتنا، این هدایا شامل تخفیف 100 درصدی در خرید بسته‌های آغازین سیم‌کارت دیتا، به هنگام خرید مودم‌های 3G و 4G و همچنین 75 درصد تخفیف در خرید سیم‌کارت اعتباری دانشجو است.

لازم به ذکر است؛ آن دسته از دانشجویانی که هنوز رایتلی نشده‌اند، می‌توانند سیم‌کارت دیتای رایتل را با تخفیف ویژه به مناسبت روز دانشجو تهیه کنند.

گفتنی است؛ این طرح شامل بسته اینترنتی با تخفیف 100 درصد، سیم‌کارت دیتا رایگان با خرید مودم‌های  3G و 4G با همان قیمت همیشگی است که جزییات آن از طریق لینک قابل مشاهده است.

همچنین تمامی دانشجویان می‌توانند نسبت به خرید سیم‌کارت اعتباری رایتل با تخفیف 75 درصدی به مناسبت روز دانشجو اقدام کنند.

هدیه این سیم‌کارت برای ماه اول شامل 2 گیگابایت اینترنت به همراه 2 گیگابایت اینترنت قابل استفاده در ساعات افت مصرف، 10 هزار دقیقه مکالمه و 10 هزار پیامک درون شبکه با اعتبار یک ماه و برای ماه دوم و سوم شامل 2 گیگابایت اینترنت با اعتبار 7 روز، 2 گیگابایت اینترنت قابل استفاده در ساعات افت مصرف ، 10 هزار دقیقه مکالمه و 10 هزار پیامک درون شبکه با اعتبار هر ماه است.

شایان ذکر است؛ هر کد ملی تنها یک بار مجاز به خرید هر یک از بسته‌های این طرح است، همچنین ارایه کارت دانشجویی معتبر در صورت مراجعه حضوری به هریک از فروشگاه‌های رایتل، الزامی است.

علاوه بر این در صورت تمایل به ثبت‌نام سیم‌کارت در طرح ویژه دانشجو از طریق وب‌سایت رایتل، بارگذاری کارت دانشجویی معتبر الزامی است. علاوه بر امکان بارگذاری مدرک در هنگام ثبت‌نام، امکان ارسال تصویر کارت دانشجویی از طریق پست الکترونیک Madrak@Rightel.ir نیز امکان‌پذیراست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-03 15:50

افزودن دیدگاه جدید