کد مطلب: 

194908

فرصت ویژه تامین منابع مالی برای شرکت های عضو سازمان نصر در فرابورس

سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از شرکت های عضو برای حضور در نشست بررسی چالش ها و راهکارهای ورود شرکت های کوچک و متوسط به فرابورس دعوت کرد.
فرصت ویژه تامین منابع مالی برای شرکت های عضو سازمان نصر در فرابورس

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی  سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، باقر بحری رئیس شورای سیاست گذاری پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با اعلام این خبر، گفت: این نشست تخصصی قرار است از ساعت 14 الی 16 روز چهارشنبه 15 دی ماه  درسالن همایش کتابخانه ملی ایران(بزرگراه شهید حقانی، بعد از ایستگاه مترو حقانی، خروجی کتابخانه ملی ) و با حضور رئیس سازمان، مدیرعامل شرکت فرابورس و مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شود.
بحری با اشاره به فرصت ویژه شرکت های فناوری اطلاعات برای حضور دراین نشست تخصصی ادامه داد: دراین نشست شرایط جدید ورود شرکت‌های کوچک و متوسط به بازارسرمایه مطرح می‌شود و شرکت های عضو سازمان می‌توانند آمادگی خود  را برای ورود به بازار سرمایه و تامین مالی بررسی کنند.
او در این خصوص ادامه داد: در پی اجرای قانون اخیر شرکت فرابورس به منظور تسهیل ورود بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط به بازار سرمایه، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای  طی انعقاد تفاهم نامه ای با شرکت فرابورس قصد دارد فرصت ویژه‌ای را به منظور حضور شرکت‌های فناوری اطلاعات در فرابورس و تامین منابع مالی از طریق بازار سرمایه برای آنها فراهم  کند.
به گفته بحری، تا پیش از این شرایط ورود به بازار سرمایه، بسیار پیچیده بود اما خوشبختانه با  راه اندازی تابلوی جدید SME ها در بازار فرابورس،شرکت های کوچک و متوسط عضو سازمان می توانند به واسطه قانون جدید فرابورس به بازار سرمایه راه پیدا کنند.
رئیس شورای سیاست گذاری پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با تاکید بر اهمیت حضور اعضای صنف در نشست چالش ها و راهکارهای ورود شرکت های فناوری اطلاعات به فرابورس گفت: شرکت های کوچک، متوسط و نوپای فناوری اطلاعات می توانند  با حضور دراین نشست با قوانین و آیین‏ نامه ‏های  فرابورس و همچنین چالش‏های آن آشنا شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-03 13:23

افزودن دیدگاه جدید