کد مطلب: 

194277

در هزار توی نمایشگاه الکامپ، مبین‌نت هیجان ساخت!

اهدای حجم و دوره مصرف رایگان، ارایه طرح‌های پرسرعت و بسیار مقرون به صرفه، تشریح کامل فرآیندهای مهاجرت از وایمکس به فناوری جدید و ارائه طرح‌های تشویقی، ارایه هدایای فیزیکی به رسم یادبود و نیز تمرکز بر بهبود تجربه مشترکین و ایجاد بخش کافه مشترکین با یک فضای گرم و دلنشین با اینترنت رایگان از جمله اقدامات مبین‌نت در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ ویژه مشترکین وفادار مبین‌نت بود.
مبین نت

به گزارش سیتنا، با توجه به ارایه خدمات اینترنت پرسرعت بر بستر فناوری  TD-LTE از نیمه دی ماه 1395 توسط شرکت ارتباطات مبین‌نت، بیست و دومین نمایشگاه ایران الکامپ 2016 فرصتی را در اختیار قرار داد تا مبین‌نت با چهره‌ای متفاوت ظاهر شده و علاوه بر ایجاد فضایی جذاب و صمیمانه برای مخاطبان ویژگی‌های متمایز خدمات خود را نیز به مشترکان و سایر بازدیدکنندگان یادآوری کند.

"پگاه میررحیم"، مدیربازاریابی شرکت مبین نت در مورد جدیدترین روش‌های بازارسازی و شیوه تعاملی با مخاطبان گفت:« پس از یک برنامه‌ریزی جامع چند ماهه و جلسات متعدد طوفان فکری برآن شدیم تا با استفاده از جدیدترین روش‌های بازارسازی‌، با شیوه‌ای تعاملی با مخاطبان ارتباط برقرار کنیم که ماحصل آن بازی جدید و منحصر به فردی بود که در نمایشگاه الکامپ روزانه بیش از 1000 نفر از بازدیدکنندگان را در تمام گروه‌های سنی به خود جلب کرد.»

وی در مورد این نوع از تعامل با مخاطبان اضافه کرد: «آنچه مبین‌نت در این راهکار خلاقانه دنبال کرد، ایجاد فضایی غیرآزاردهنده و غیر تبلیغاتی با هدف ارائه ویژگی‌های خدماتش و تکرار آنها بود که خوشبختانه به این هدف مهم رسیدیم و در حین برگزاری بازی و با مشارکت مخاطبان بارها و بارها مزایایTD-LTE  مورد پرسش و پاسخ قرار گرفت و تکرار شد.»

مدیربازاریابی مبین‌نت معتقد است جامعه مخاطبین امروز نسبت به تبلیغات سنتی بی‌تفاوت شده‌اند و ارایه‌دهندگان خدمات و راهکارهای ارتباطی موظفند با خلاقیت و بهره‌گیری از متدهای نوین ارتباطی به تعامل با مخاطبان بپردازند و این است که مبین‌نت با صرف هزینه، بخشی از فضای نمایشگاهی‌اش را به بازی خلاقانه اختصاص می‌دهد تا با یک رویکرد مشتری‌مدارانه به اهداف تجاری‌اش دست پیدا کند.
 
هیجان مبین‌نتی برای مبین‌نتی‌ها

شرکت ارتباطات مبین‌نت همواره بر سیاست‌های پاسداشت از مشترکین تاکید داشته و این موضوع تنها منحصر به نمایشگاه الکامپ 1395 نبوده است. میررحیم در مورد سیاست‌های نگهداشت مشترکین و وفادارسازی ایشان اعلام کرد: «از سال 1393 و با هدف بهبود تجربه مشترکین و رضایت‌سنجی مستمر از ایشان، طرح‌های پاسداشت از مشترکین را در دستور کار خود قرارداده است. کسب جایگاه‌ اپراتور برتر وایمکس و نیز گواهی‌نامه‌های اشتهار به کیفیت سه ستاره و چهار ستاره در سال‌های 93 و 94  دقیقا ماحصل همین رویکرد بوده است.»

وی در مورد سیاست‌های کلی شرکت ارتباطات مبین‌نت مبنی بر در اولویت قرار داشتن مشترکین کنونی در ارایه خدمات اینترنت پرسرعتTD-LTE  ادامه داد: «ضروری بود با یک برنامه ویژه از شفاف بودن فرآیندهای مهاجرت مشترکین اطمینان حاصل کنیم. در این راستا بخش ویژه‌ای با عنوان پاسداشت از مشترکین در نمایشگاه الکامپ 2016 داشتیم که با افتخار توانستیم میزبان بیش از 2000 مشترک در چهار روز نمایشگاه الکامپ باشیم.»
 
اهدای حجم و دوره مصرف رایگان، ارایه طرح‌های پرسرعت و بسیار مقرون به صرفه، تشریح کامل فرآیندهای مهاجرت از وایمکس به فناوری جدید و ارائه طرح‌های تشویقی، ارایه هدایای فیزیکی به رسم یادبود و نیز تمرکز بر بهبود تجربه مشترکین و ایجاد بخش کافه مشترکین با یک فضای گرم و دلنشین با اینترنت رایگان از جمله اقدامات مبین‌نت در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ ویژه مشترکین وفادار مبین‌نت بود.

مدیربازاریابی مبین‌نت در پایان یادآور شد: «مبین‌نت در الکامپ 95، با صرف هزینه‌های قابل توجه در بخش‌های پاسداشت مشترکین‌، بازی خلاقانه و کافه مشترکین حضور یافت تا اهمیت تجربه مشترکین را به عنوان یکی از ارزش‌های سازمانی‌اش با تمام قوا به تصویر بکشد و  متعهد است که در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم نیز به این ارزش پایبند خواهد ماند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-21 12:11

افزودن دیدگاه جدید