کد مطلب: 

194110

کاری دستگاه های اجرایی در اشتراک گذاری خدمات دولت الکترونیکی

رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی گفت: اشتراک گذاری پایگاههای داده دستگاه های دولتی آنطور که انتظار می رود نبوده و دستگاه های مختلف هنوز همکاری مناسبی در مورد شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک ندارند.
کاری دستگاه های اجرایی در اشتراک گذاری خدمات دولت الکترونیکی

به گزارش سیتنا، رمضانعلی سبحانی فر در بازدید از نمایشگاه الکامپ و سالن دولت الکترونیک، دستاوردهای دولت در این بخش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اگرچه براساس برنامه پنجم توسعه باید در حوزه فناوری اطلاعات به رشد قابل توجهی می رسیدیم اما متاسفانه به دلیل برخی موانع در دولت قبل، انطور که باید این عملکرد مثبت نبوده است.

وی گفت: در دولت یازدهم توجه نسبتا ویژه ای به این بخش شده و با همکاری مجلس اعتبارات خوبی برای فناوری اطلاعات و ارتباطات منظور شده است که زمینه اقدامات مثبت برای این بخش را رقم خواهد زد.

سبحانی فر بو اشاره به تحقق شبکه ملی اطلاعات با توجه به اهداف برنامه پنجم و نیز توجه مقام معظم رهبری به این پروژه ملی تاکید کرد: بستر خوبی در این زمینه ایجاد شده تا دستگاهها پایگاه های داده خود را به اشتراک بگذارند اما به نظر می رسد دستگاههای اجرایی همکاری مناسبی نداشته اند و خروجی این طرح برای مردم ملموس نیست.

وی خاطرنشان کرد: نیازمند شتاب بیشتری از سوی دستگاه ها در این زمینه هستیم.از سوی دیگر بروکراسی موجود در دستگاههاو نبود سیستم یکپارچه باعث ایجاد مشکلات برای خدمت دهی مردم شده است که انتظار می رود با هماهنگی دستگاه ها روی شبکه ملی اطلاعات و اجرای دولت الکترونیک این مشکلات برای مردم رفع شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-19 22:01

افزودن دیدگاه جدید