کد مطلب: 

193877

با شارژ کیف پول "Pec Pay" در الکامپ جایزه بگیرید

بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ با حضور در درب ورودی نمایشگاه می توانند یک عدد مگا کارت کیف پول "Pec Pay" دریافت کنند که با مراجعه به غرفه تجارت الکترونیک پارسیان و با دستگاه های پوز قابل شارژ است.
با شارژ کیف پول "Pec Pay" در الکامپ جایزه بگیرید

به گزارش خبرنگار سیتنا، پروژه کیف پول "Pec Pay" که حاصل همکاری تجارت الکترونیک پارسیان و شرکت هامرز فین تک است، در نمایشگاه الکامپ امسال و در سالن ٣٨ غرفه ۴۴٣ ، در معرض دید مخاطبان قرار گرفته و به ارائه سرویس اقدام کرده است.

بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ با حضور در درب ورودی نمایشگاه می توانند یک عدد مگا کارت دریافت کنند که با مراجعه به غرفه تجارت الکترونیک پارسیان و با دستگاه های پوز قابل شارژ است.

مخاطبان می توانند پس از شارژ این کارت، در پرداخت های خود از آن بهره برند. در همین حال آنها می توانند در قرعه کشی شرکت و یکی از برندگان جایزه های ١٠ و ۵ و ٣ میلیونی باشند.

گفتنی است؛ کیف پول PEC PAY شامل چهار ولت (wallet) اصلی زیر است:
1- کیف پول عمومی افلاین (بی رمز) با قابلیت شارژ محدود با سقف مشخص (حداکثر 30 هزارتومان) برای پرداخت های حمل و نقل عمومی و به طور کلی TAP & GO،
2- کیف پول اختصاصی آفلاین (رمز دار) با قابلیت شارژ با مبالغ بالاتر (حداکثر 200 هزارتومان) برای انواع خرید های خرد،
3- کیف پول آنلاین در لوپ بسته سامانه با قابلیت خرید آنلاین ویا موبایلی مانند راهکار های اسنپ یا مزایده فروش سیم کارت،
4- کیف پول های کلاس اختصاصی جهت مصارف خاص مانند رستوران  یا فروشگاه های خاص.

قابل ذکر است؛ عملکرد کیف پول به این صورت است که فرد می تواند از حساب های کیف پول آنلاین خود به کارت ها و از حساب کیف پول کارت ها به کارت دیگر و حساب های خود انتقال دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-16 19:22

افزودن دیدگاه جدید