کد مطلب: 

193871
طرح جدید رایتل شامل 7 بسته ترکیبی جذاب؛

احترام به حقوق مشترکین با بسته های ترکیبی جدید رایتل

اپراتور سوم تلفن همراه برای پاسخ به نیاز مشترکین خود بسته های ترکیبی جدیدی را معرفی کرد.
احترام به حقوق مشترکین با بسته های ترکیبی جدید رایتل

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: خرید بسته های مصرفی یکی از بهترین گزینه ها برای کاهش هزینه های ارتباطی مشترکین رایتل است و هر مشترک با توجه به خدمات ارتباطی مورد نیاز خود، می تواند نسبت به خرید هر یک از بسته های مصرفی اینترنت، تماس صوتی و پیامک به صورت جداگانه اقدام کند.

بر اساس این خبر در این میان بسته هایی هم وجود دارند که شامل ترکیبی از خدمات ارتباطی مختلف مانند خانواده دکا و بینهایت است.

رایتل با توجه به استقبال مشترکین دایمی و اعتباری از چنین بسته هایی، اقدام به طراحی بسته های ترکیبی جدید با تنوع بیشتر در خدمات و قیمت کرده است. از این رو مشترکین می توانند با توجه به نیاز و بودجه خود هر یک از بسته های ترکیبی جدید را در قالب یک بسته که شامل اینترنت، تماس صوتی و پیامک است را خریداری کنند.

گفتنی است؛ طرح جدید شامل 7 بسته ترکیبی جذاب است که می تواند نیاز طیف وسیعی از مشترکین را برطرف سازد. برای خرید و فعالسازی هر کدام از بسته های ترکیبی جدید می توانند از سامانه کد دستوری #142*، وبسایت رایتل/ صفحه اصلی خرید بسته، سامانه مدیریت حساب، سامانه پیام کوتاه 2020 ، فروشگاه های رایتل و مراجعه حضوری به یکی از نمایندگان فروش و خدمات اقدام کنند.

علاقه مندان با استفاده از بسته های جدید می توانند از اینجا بسته مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-16 16:59

افزودن دیدگاه جدید