کد مطلب: 

193853

اهدای سیم‌کارت دیتای رایگان رایتل به بازدیدکنندگان الکامپ

در زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ، تمامی مراجعه کنندگان به غرفه فروش رایتل در سال 40 محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران می‌توانند با در دست داشتن تلفن همراه هوشمند و تبلت خود، سیم‌کارت دیتای رایگان رایتل را دریافت نمایند.
اهدای سیم‌کارت دیتای رایگان رایتل به بازدیدکنندگان الکامپ

به گزارش سیتنا، نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می‌گردد.

سایت رایتل نوشت: این اپراتور در نمایشگاه الکامپ 2016 با هدایای متنوع و ارزشمند، تخفیف‌های استثنایی و معرفی محصولات جدید و آخرین فناوری‌های ارتباطی از 25 تا 28 آذر ماه 95 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، میزبان شماست.

تمامی مراجعه‌کنندگان به غرفه‌های رایتل، می‌توانند علاوه بر آشنایی با آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات این شرکت، از هدایا و تخفیف‌های این اپراتور بهره‌مند شوند.

در زمان برگزاری نمایشگاه، تمامی مراجعه کنندگان به غرفه فروش رایتل می‌توانند با در دست داشتن تلفن همراه هوشمند و تبلت خود، سیم‌کارت دیتای رایگان رایتل را دریافت نمایند.

سیم‌کارت‌های دیتا توسط مسؤولین غرفه فروش رایتل در دستگاه مراجعین قرار داده شده و پس از انجام تنظیمات مربوطه، در همان لحظه قابل استفاده خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-15 11:55

افزودن دیدگاه جدید