کد مطلب: 

193849

حضور شتاب‌دهنده‌ و استارتاپ‌های حوزه فناوری در الکامپ

شتاب‌دهنده آواتک و ۱۶ تیم استارتاپی چرخه این شتاب‌دهنده در بیست‌ و دومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور خواهند داشت.
حضور شتاب‌دهنده‌ و استارتاپ‌های حوزه فناوری در الکامپ

به گزارش سیتنا، تیم‌های چرخه شتاب‌دهنده آواتک که در نمایشگاه الکامپ حضور دارند، شامل استارتاپ‌های ریحون، مانیشن، هایپرکا، جرمینال، بوتیک، نظربین، رنگیتر، لوناتو، دیتاشهر، فرانش، ایزی پز، تسکولو، دونیت، فول فکر، پی‌پینگ و نظر بازار هستند.

آواتک یک شتابدهنده کسب‌وکارهای نوپا (استارتاپ‌ها) است که کارآفرینان مشتاق را از طریق ارائه آموزش‌های کارآفرینی، مربیگری، سرمایه‌ اولیه و فضای کاری خلاق حمایت می‌کند.

این پشتیبانی از طریق دو برنامه شتاب‌دهی (هر شش‌ماه یک‌بار) و آواکمپ (هر سه‌ماه یک‌بار) به کارآفرینان ارائه می‌شود.

شتاب‌دهنده آواتک تاکنون ۳۶ استارتاپ را از چهار چرخه خود فارغ‌التحصیل کرده است.

این شتاب‌دهنده در زمان برگزاری نمایشگاه شرایطی را مهیا کرده است تا علاقه‌مندان به حوزه استارتاپ‌ها بتوانند مستقیماً با برخی مربیان این شتاب‌دهنده حضوری و به صورت رایگان مشاوره تخصصی داشته باشند.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه‌ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این دوره از نمایشگاه الکامپ از ۲۵ تا ۲۸ آذر ماه جاری و با حضور ده‌ها استارتاپ برگزار خواهد شد.

در الکامپ بیست‌ودوم استارتاپ‌هایی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، البرز، گیلان، خراسان جنوبی، قزوین، فارس، هرمزگان، یزد، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، مازندران و مرکزی حضور دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-15 11:08

افزودن دیدگاه جدید