کد مطلب: 

193784

بسته های ترکیبی "هفتاییا" ویژه سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری رایتل

رایتل با توجه به استقبال مشترکین دایمی و اعتباری از بسته های این اپراتور، اقدام به طراحی بسته های ترکیبی "هفتاییا" نموده است که این بسته ها با تنوع بیشتر خدمات و قیمت ارایه شده است.
بسته های ترکیبی "هفتاییا" ویژه سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری رایتل

به گزارش سیتنا، سایت رایتل توضیح داد: خرید بسته‌های مصرفی یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاهش هزینه های ارتباطی مشترکین رایتل است و هر مشترک با توجه به خدمات ارتباطی مورد نیاز خود، اقدام به خرید هر یک از بسته‌های مصرفی اینترنت، تماس صوتی و پیامک به‌صورت جداگانه می‌نماید؛ در این میان بسته‌هایی هم وجود دارند که شامل ترکیبی از خدمات ارتباطی مختلف مانند خانواده دکا و بی‌نهایت می‌باشند.

رایتل با توجه به استقبال شما مشترکین دایمی و اعتباری از این بسته ها، اقدام به طراحی بسته های ترکیبی "هفتاییا" نموده است. این بسته ها با تنوع بیشتر خدمات و قیمت ارایه شده است. از این رو می توانید با توجه به نیاز و بودجه مدنظر خود، هر یک از بسته های ترکیبی "هفتاییا" را در قالب یک بسته شامل، اینترنت، تماس صوتی و پیامک خریداری نمایید.

در همین حال، کانال تلگرام رایتل هم نوشت:

با بسته‌های ترکیبی "هفتاییا"، تمام خدمات ارتباطی را یک‌جا و با کمترین هزینه تجربه کنید.
از این به بعد شما مشترکین سیم کارت‌های دایمی و اعتباری می‌تونید یکی از بسته‌های ترکیبی "هفتاییا" رو که شامل اینترنت، تماس صوتی و پیامک در حجم‌های مختلف میشه، متناسب با نیازتون بخرید و کلی توی هزینه‌های ارتباطی‌تون صرفه‌جویی کنین.

برای خرید هر یک از بسته‌های "هفتاییا"، روش‌های متنوع و ساده‌ای وجود داره که شماره گیری کد دستوری
6#*1*142*
مراجعه به وب‌سایت و فروشگاه‌های رایتل از اون جمله است.
اطلاعات بیشتر در: www.rightel.ir/haftaiya-package

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-14 17:32

افزودن دیدگاه جدید