کد مطلب: 

193783

هدایا و تخفیف‌های ویژه رایتل برای بازدید‌کنندگان از الکامپ 2016

رایتل هدایا و تخفیف‌های استثنایی خود ویژه بازدید‌کنندگان از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 2016) را معرفی کرد.
هدایا و تخفیف‌های ویژه رایتل برای بازدید‌کنندگان از الکامپ 2016

به گزارش سیتنا، رایتل در نمایشگاه الکامپ 2016 با هدایای متنوع و ارزشمند، تخفیف‌های استثنایی به همراه معرفی محصولات جدید و آخرین فناوری‌های ارتباطی از 25 تا 28 آذر ماه 95 در محل دایمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران، میزبان علاقه‌مندان است.

تمامی مراجعه‌کنندگان به غرفه‌های رایتل، می توانند علاوه بر آشنایی با آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات این شرکت، از هدایا و تخفیف‌های مختلفی بهره‌مند شوند.

این خبر می‌افزاید: تمامی علاقه‌مندان به آخرین فناوری‌های ارتباطی می‌توانند با بازدید از غرفه رایتل در قرعه‌کشی روزانه ده‌ها جایزه ارزشمند شامل گوشی هوشمند تلفن همراه، تبلت، مودم‌های (3G/4G) بسته‌های بلندمدت اینترنت شرکت کنند.

این قرعه‌کشی هر روز در محل نمایشگاه انجام خواهد شد و برندگان جوایز خود را در همان روز تحویل خواهند گرفت.

گفتنی است؛ در زمان برگزاری نمایشگاه، تمامی مراجعه کنندگان به غرفه‌های رایتل می‌توانند با در دست داشتن تلفن همراه هوشمند و یا تبلت خود، سیم‌کارت دیتای رایگان رایتل دریافت کنند. سیم‌کارت‌های دیتا توسط مسوولین غرفه در دستگاه مراجعین قرار داده شده و پس از انجام تنظیمات مربوطه، در همان لحظه قابل استفاده خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ همه بازدیدکنندگان از نمایشگاه الکامپ 95 می‌توانند با مراجعه حضوری به غرفه‌های رایتل، تکمیل فرم ثبت‌نام و پرداخت مبلغ تعیین شده، با توجه به نیاز خود بسته‌های آغازین متنوع سیم‌کارت دیتا با امکان انتخاب مودم‌های (3G/4G) تا سقف 246 هزار تومان تخفیف و بسته بلندمدت سیم‌کارت دایمی را با تخفیف استثنایی خریداری کنند، همچنین تمامی مراجعه‌کنندگان به غرفه‌های رایتل در نمایشگاه الکامپ 2016، می‌توانند سیم‌کارت دایمی رایتل را با امکان انتخاب شماره و 50 درصد تخفیف به همراه بسته آغازین بلندمدت با قیمت 60 هزارتومان تهیه نمایند. 

خبرنگار: زهرا طاهری

عکاس: ساناز دستگیر

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-14 17:22

افزودن دیدگاه جدید