کد مطلب: 

193661
دبیرکل ITU، در گفت وگو با سیتنا:

حضور پاویون ایران در نمایشگاه بانکوک برای ITU حائز اهمیت بود/ ایران یکی از اعضای فعال در رویدادها و برنامه های ITU است

دبیرکل اتحادیه بین المللی ارتباطات، گفت: حضور ایران در نمایشگاه بانکوک نه تنها به دلیل حضور بخش های زیرساختی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بلکه به جهت حضور شرکت های خصوصی از ایران که نقش موثری در توسعه اقتصادی، فناوری و سازندگی صنعت ICT دارند برای ITU بسیار مهم بود که این امر محقق شد.
حضور پاویون ایران در نمایشگاه بانکوک برای ITU حائز اهمیت بود/ ایران یکی از اعضای فعال در رویدادها و برنامه های ITU است

"هولین ژائو" دبیرکل اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU) در گفت و گو با خبرنگار سیتنا در بانکوک، در ارزیابی حضور پاویون ایران در نمایشگاه ITU Telecom World بانکوک، گفت: حضور ایران در این نمایشگاه برای ما بسیار حائز اهمیت بود؛ از آن جایی که ایران یکی از اعضای فعال در رویدادها و برنامه های ITU است، حضور این کشور در نمایشگاه امسال ITU به خصوص به صورت پاویون برای ما اهمیت ویژه ای داشت.

وی ادامه داد: حضور ایران در رویداد ITU Telecom World 2016 که پاوین های مختلفی از قاره های مختلف جهان حضور داشتند، به خصوص از منطقه استراتژیکی که در آن واقع شده است بسیار مهم بود؛ چرا که اگر ایران حضور نمی یافت متوجه قدم های مثبت برداشته شده در این منطقه استراتژیک نمی شدیم.

دبیرکل اتحادیه بین‌المللی ارتباطات، در ادامه گفت و گو با سیتنا، اظهار داشت: حضور ایران در نمایشگاه بانکوک نه تنها به دلیل حضور بخش های زیرساختی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بلکه به جهت حضور شرکت های خصوصی از ایران که نقش موثری در توسعه اقتصادی، فناوری و سازندگی صنعت ICT دارند برای ITU بسیار مهم بود که این امر محقق شد.

وی افزود: این ها دلایلی بود که ما علاقه مند به حضور ایران به عنوان پاویون بودیم و بسیار مفتخر شدیم که وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران که یکی از دوستان خوب ITU محسوب می شود نیز به همراه پاوین ایران در این رویداد حضور بهم رساند.

ژائو در پایان ابراز امیدواری کرد که سال آینده نیز ITU بتواند میزبان پاویون ایران در ITU Telecom World 2017 که در شهر بوسان کره جنوبی از 25 تا 28 سپتامبر برگزار می شود، باشد.

گفتنی است؛ به موجب قراردادی مابین سازمان خبری سیتنا (CITNA) و اتحادیه‌‌ی جهانی مخابرات (ITU)، سیتنا اولین و تنها نماینده‌‌ی رسمی نمایشگاه‌های ITU در ایران است و مسوولیت ثبت نام و هماهنگی حضور ایران در نمایشگاه های ITU بر عهده این مجموعه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-11 12:30

افزودن دیدگاه جدید