کد مطلب: 

193568

امکان دسترسی به حساب اینترنتی بانکی قماربازان آنلاین

رئیس پلیس فتا استان کرمان با بیان اینکه تفریح جدید جوانان قمار کردن در فضای مجازی شده است، گفت: مشکل زمانی آشکار می‌شود که فرد به جای فعالیت در زمینه ‌کار، مدرسه یا فعالیت‌های دیگر، تمام وقت را صرف بازی در قمار می‌کند و این باعث دوری فرد از خانواده و دوستان واقعی و گرایش او به سمت افراد سود‌جو و کلاهبردار می‌شود.
امکان دسترسی به حساب اینترنتی بانکی قماربازان آنلاین

به گزارش سیتنا، سرهنگ کامبیز اسماعیلی اظهار کرد:این در حالی است سایت‌های غیرمجاز قمار به راحتی در داخل کشور فعالیت می‌کنند و به دلیل اینکه گردانندگان این سایت‌ها سود خوبی از این راه به دست می‌آورند.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از این‌گونه جرایم در ابتدا تنها با یک بازی و جابجایی مالی آغاز شده‌، افزود: با گذشت زمان و جذب شدن افراد به عضوگیری و با استفاده از شگرد‌های مختلف به یک کلاهبرداری بزرگ منتهی می‌شود.
 
رئیس پلیس فتا استان کرمان ادامه داد: علاوه بر کسر شدن پول از حساب کاربران این بازی‌های قمار آنلاین به مشکلات دیگری چون اعتیاد، افسردگی، عصبانیت و دوری از خانواده و دوستان منجر می‌شود. متاسفانه این بازی‌ها تمام زندگی بازیکنان را تحت الشعاع قرار می‌دهد تا جایی که حتی افراد از فعالیت‌های دیگرشان باز می‌مانند .
 
این مقام انتظامی ادامه‌داد: طبق قانون مجازات اسلامی مواد (705 تا 711) و ماده564  قانون مدنی، قمار و شرط ‌بندی جرم بوده و دایرکنندگان و شرکت‌کنندگان در این‌گونه مسابقات مجرم محسوب می‌شوند.
 
سرهنگ کامبیز اسماعیلی در توصیه به شهروندان تاکید‌ کرد‌: به واسطه بازی قمار افراد کلاهبردار می‌توانند به حساب اینترنتی بانکی شما با روش‌های مختلف از جمله فیشینگ دسترسی داشته باشند زیرا که مسئولان این دسته از سایت‌ها به راحتی به حساب اینترنتی بانکی اعضاء دسترسی خواهند داشت و یا ممکن است از  طریق ویروس یا بد‌افزار‌های جاسوسی در غالب بازی‌های قمار به کامپیوتر شما راه می‌یابند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-08 20:54

افزودن دیدگاه جدید