کد مطلب: 

193533

عضویت ایران ارقام در اتحادیه بین المللی صنعت ATM

شرکت ایران ارقام به عنوان اولین شرکت ایرانی در راستای گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی بین المللی و با هدف پیشتازی در توسعه داخلی صنعت خودپرداز، به عضویت رسمی اتحادیه بین المللی صنعت ATM با نام اختصاری ATMIA درآمد.
عضویت ایران ارقام در اتحادیه بین المللی صنعت ATM

به گزارش سیتنا، اتحادیه بین المللی صنعت ATM (ATMIA) که اکنون با بیش از 7500 عضو از 65 کشور جهان معتبرترین نهاد بین المللی فعال در صنعت ATM می باشد، از سال ۱۹97 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است.

این اتحادیه به عنوان یک نهاد تجاری غیرانتفاعی مستقل با هدف ایجاد همسویی و هماهنگی در صنعت خودپرداز و توسعه جهانی این صنعت، ماموریت خود را در سه عنوان ذیل تعریف نموده است:
•    بهبود جهانی میزان استفاده از خودپرداز و رشد صنعت خودپرداز
•    محافظت از دارایی ها، اعتماد عمومی و خوشنامی این صنعت
•    ایجاد زمینه آموزش، استفاده از تجربیات موفق و فرصت شراکت برای اعضای خود

این اتحادیه با تشکیل کمیته های متعدد مرتبط با این صنعت با موضوعاتی مختلف از جمله قوانین دولتی، نظارت رگولاتوری حاکم بر آن، امنیت ATM، نمونه های برتر این صنعت و مسائل مرتبط با توسعه دهندگان جهانی ATM به ارائه خدمت به فعالان این صنعت می پردازد.

شرکت های عضو این اتحادیه، از  فرصت آشنایی با آخرین دستاوردها و چالش های بین المللی پیش روی این صنعت در سطح جهان برخوردار هستند و ایران ارقام نیز با عضویت در این اتحادیه مقدمات لازم را برای بهره گیری و بومی سازی راهبردهای بین المللی صنعت در حوزه فعالیت خود  فراهم خواهد ساخت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-07 19:17

افزودن دیدگاه جدید