کد مطلب: 

193524

امکان جستجو در گوگل با استفاده از شکلک‌ها

یک ضرب المثل قدیمی می گوید برخی تصاویر به اندازه هزاران نوشته ارزش دارند. با ارائه خدمات جدید جستجو با شکلک گوگل می توان گفت برخی شکلک‌ها به اندازه هزاران جستجو در گوگل نتیجه نمایش می دهند.
امکان جستجو در گوگل با استفاده از شکلک‌ها

به گزارش سیتنا به نقل از سی نت، کاربران از این به بعد برای دریافت پاسخ های خود از گوگل تنها کافی است یک شکلک را برای گوگل توییت کنند.

به عنوان مثال اگر کاربری شکلک یک همبرگر را برای گوگل در توییتر ارسال کند، به عنوان پاسخ آدرس همبرگرفروش های نزدیک محل اقامت خود را مشاهده خواهد کرد. همچنین با ارسال شکلک چتر متوجه خواهید شد که آیا در منطقه محل حضور شما باران خواهد بارید یا خیر.

از مجموع 1400 نماد موجود یونیکد برای 200 مورد از آنها شکلک هایی در نظر گرفته شده که گوگل در واکنش به آنها در توییتر جستجوهایی انجام خواهد داد. گوگل از کاربران خواسته با بررسی و آزمایش این شکلک ها برای جستجو از کارکردهای آنها مطلع شوند.

ارائه این خدمات ناشی از سازگار شدن بیشتر توییتر با شکلک هایی است که کاربران برای ابراز احساسات یا انتقال پیام های خود مورد استفاده قرار می دهند. بررسی هایی که به تازگی توسط ادویک صورت گرفته نشان می دهد حدود 600 هزار توییتی که در هر ساعت ارسال می شوند حاوی حداقل یک شکلک هستند.

استفاده از شکلک های مذکور به حل مشکل ناشی از محدودیت 140 کاراکتری توییتر هم کمک می کند. کاربران برای استفاده از این خدمات باید قابلیت نمایش موقعیت مکانی خود را در گوگل فعال کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-07 17:03

افزودن دیدگاه جدید