کد مطلب: 

193472

روابط عمومی یعنی توجه به ذی نفعان و اهمیت به حفظ اعتبار برند

سرپرست روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، وظیفه روابط عمومی های مجموعه مخابرات ایران را تسری دادن فرهنگ برنامه ره نگاشت تحول در سطح شرکت دانست و گفت: «اگر کارکنان سطح شرکت با اهداف و برنامه های برنامه ره نگاشت آشنا نباشند این برنامه به اهداف خود نخواهد رسید.»
روابط عمومی یعنی توجه به ذی نفعان و اهمیت به حفظ اعتبار برند

به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام، وظیفه روابط عمومی های مجموعه مخابرات ایران را تسری دادن فرهنگ برنامه ره نگاشت تحول در سطح شرکت دانست و گفت: «اگر کارکنان سطح شرکت با اهداف و برنامه های برنامه ره نگاشت آشنا نباشند این برنامه به اهداف خود نخواهد رسید.»

وی وظیفه بعدی روابط عمومی را توجه به ذی نفعان اعلام کرد و گفت: «شرکت مخابرات ایران با بیش از 90 میلیون مشترک ثابت و همراه و زیرساخت های ارتباطی گسترده که در اختیار اپراتورهای مرتبط قرار می دهد دارای ذی نفعان زیادی است که در سه گروه سهامداران، کارکنان و مشتریان قرا می گیرند.»

مهندس بیدخام افزود: « روابط عمومی پل ارتباط بین این سه حوزه با سازمان است.»

وی همچنین به اهمیت تبلیغات و اعتبار و شهرت در برند تاکید کرد و گفت: «اجرای موفق این شاخص ها بر عهده مثلث معاون امور مشتریان، امور تجاری و روابط عمومی است و دراین بین ارتقاء و ترویج شهرت برندینگ بر عهده روابط عمومی است.»

سرپرست روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، وظیفه دیگر روابط عمومی ها را مسوولیت اجتماعی اعلام کرد و گفت: « ترویج و اطلاع رسانی در مورد خدمات ارتباطی به مشتریان در نقاط روستایی و غیر روستایی همگی در حوزه مسوولیت اجتماعی بر عهده روابط عمومی گذاشته شده است.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-06 15:40

افزودن دیدگاه جدید