کد مطلب: 

193384

سال 95، سالی سخت و پیچیده برای شرکت مخابرات است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: فضای رقابت امروزه در تمام حوزه های کسب و کار وجود دارد، شرکت مخابرات ایران نیز وجود این فضا را یک فرصت برای خود می داند.
سال 95، سالی سخت و پیچیده برای شرکت مخابرات است

به گزارش سیتنا، دکتر رسول سرائیان در همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی در زاهدان، افزود: بنگاه های اقتصادی در فضای کسب و کار امروزه با رقابت شدیدی مواجه هستند، این بنگاه ها اگر می خواهند از فضای رقابت عقب نمانند باید از این فضا به عنوان یک فرصت برای توسعه امور خود استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، سال 95 را برای شرکت مخابرات ایران، سالی سخت و پیچیده توصیف کرد و گفت: سال 95 به دلیل شرایط خاص اقتصادی که در کشور حاکم بود، سختی ها و مشکلاتی را سر راه توسعه شرکت مخابرات ایران گذاشت، که با همت تمام مدیران و کارکنان در این چالش توانستیم با هر سختی که داشت تا این لحظه به خوبی عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه، در هر شرایطی، مولفه اول توجه شرکت مخابرات ایران به مشتری می باشد، خاطرنشان کرد: معتقدیم اگر همواره بر اساس خواسته مشتری و کسب رضایت آنان گام برداریم، در هر فضای رقابتی، موفق خواهیم شد.

دکتر سرائیان، نوع فعالیت شرکت مخابرات ایران را در مقایسه با دیگر شرکت ها در فضای رقابت، خاص ارزیابی کرد و اظهار داشت: این شرکت با رویکرد مسئولیت اجتماعی به مناطق محروم، خدمات مخابراتی ارایه می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود، از تمامی مدیران و کارکنان مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان خواست با همراهی با برنامه تحول به ارتقا برند شرکت و رشد و سودآوری کمک کنند.

در بخش اول این همایش، مهندس رضایی، مدیر مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، عملکرد منطقه را در شرایط خاصی که استان دارد، قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: کارکنان این منطقه با حمایت شرکت مخابرات ایران در اجرای پروژه های تعریف شده در راستای برنامه تحول ره نگاشت به طور جدی فعالیت خواهند کرد.

گفتنی است، همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران، به میزبانی مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان، با حضور دکتر سرائیان، مدیرعامل، مهندس وصلی و مهندس تراکمه، اعضای هیات مدیره و جمعی از معاونان و مدیران شرکت مخابرات ایران، مهندس صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، و تعدادی از معاونان و مدیران آن شرکت و همچنین مدیران مخابرات مناطق سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و گلستان برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-04 11:45

افزودن دیدگاه جدید