کد مطلب: 

193382

یکی از نیازهای اصلی حوزه ICT تربیت نیروهای مهارت محور است

رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، گفت: دوره های آموزشی کوتاه مدت از منظر کسب درآمدهای اختصاصی نیز اهمیت ویژه ای برای دانشکده دارد، لذا ساماندهی و بهینه سازی این حوزه، از برنامه های جدی دانشکده است.
یکی از نیازهای اصلی حوزه ICT تربیت نیروهای مهارت محور است

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر وحید یزدانیان، رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره آموزش های کوتاه مدت این دانشکده، موضوع «آموزش های کوتاه مدت» را از مهمترین مباحث و برنامه های دانشکده مطرح و تاکید کرد: راهبری و انجام آموزش های کوتاه مدت از اولویت های اصلی مقام عالی وزارت نیز می باشد؛ چرا که یکی از نیازهای اصلی حوزه ICT تربیت نیروهای مهارت محور است و دوره های کوتاه مدت ظرفیت بالایی برای تدوین دوره های کاربردی به ویژه در مباحث مرتبط با لبه های تکنولوژی دارد و می تواند به صورت جدی نیازهای بخش را برآورده سازد.

رئیس دانشکده پست و مخابرات، دوره های کوتاه مدت را یکی از ابزارهای کلیدی در نشان دادن توان دانشکده به سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و همچنین بخش ICT کشور دانست و ضمن تاکید و توجه جدی بر رعایت استانداردهای آموزشی، توسعه این اداره را نقش آفرینی در توسعه منابع انسانی وزارتخانه و حتی بخش ICT کشور دانست.

یزدانیان همچنین تاکید کرد: دوره های آموزشی کوتاه مدت از منظر کسب درآمدهای اختصاصی نیز اهمیت ویژه ای برای دانشکده دارد، لذا ساماندهی و بهینه سازی این حوزه، از برنامه های جدی دانشکده است.

یزدانیان در ادامه نیازهای آموزشی حوزه ICT را روز افزون برشمرد و خواستار برنامه ریزی جدی برای شناسایی، تعریف دوره های کاربردی و پاسخگویی به این نیازها شد.

در ادامه خانم کفشدوز محمدی با اشاره به برنامه های خود برای اداره آموزش های کوتاه مدت، ایجاد دپارتمان های تخصصی در این اداره برای نیل به اهداف مورد انتظار مدیریت دانشکده را از اولویت های برنامه کاری خود بر شمرد.

محمدی همچنین تقویت توان اجرایی اداره آموزش های کوتاه مدت و همکاری و مساعدت اعضای هیات علمی و مسئولین دانشکده را، برای تحقق چشم اندازه ترسیم شده ضروری دانست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-04 11:25

افزودن دیدگاه جدید