کد مطلب: 

193275

طرح "دِکا تِک" رایتل انتخابی هوشمندانه برای مشترکان اعتباری

در قالب طرح دِکا تِک رایتل می توانید 30 روز از تماس صوتی و پیامک نامحدود درون شبکه، 130 دقیقه تماس صوتی برون شبکه، 130 پیامک برون شبکه به همراه 6 گیگابایت اینترنت (3GB+3GB افت مصرف) با پرداخت 25.000 تومان استفاده کنید.
طرح "دِکا تِک" رایتل انتخابی هوشمندانه برای مشترکان اعتباری

به گزارش سیتنا، طرح دکا برای اولین بار در صنعت مخابرات کشور و با هدف فراهم نمودن تجربه استفاده نامحدود از تماس صوتی و پیامک برای مشترکین اعتباری رایتل معرفی شد و طی این مدت با توجه به استقبال از این طرح و همچنین تنوع نیازهای مصرفی و ارتباطی مشترکین، رایتل بسته های ترکیبی بر پایه امکانات نسل های نوین ارتباطی (3G/4G) را در قالب طرح «خانواده دکا» و به منظور افزایش هرچه بیشتر رضایت مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری، ارائه داد.

طرح «خانواده دکا»، در قالب دکا، دکا گپ، دکا تک و دکا بی‌نهایت ارایه شد و با ایجاد فرصتی نوین برای مدیریت هزینه‌ها، تجربه‌ای جدید از لذت ارتباط با دوستان و نزدیکان را به همراه آورد.

در همین حال کانال تلگرام رایتل در معرفی یکی از این طرح ها توضیح داد: اگه دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه براتون اهمیت داره و می‌خواین با دوست‌ها و نزدیکان رایتلی‌ و غیر رایتلی‌تون هم با خیال راحت در ارتباط باشین، دِکا تِک یک انتخاب هوشمندانه است، چون دِکا تِک جدید با قیمت کمتر و حجم اینترنت بیشتری ارایه می شه، پس می‌تونه برای شما بهترین گزینه باشه. یعنی 30 روز لذت استفاده از تماس صوتی و پیامک نامحدود درون شبکه، 130 دقیقه تماس صوتی برون شبکه، 130 پیامک برون شبکه به همراه 6 گیگابایت اینترنت (3GB+3GB افت مصرف) با خیال راحت فقط با پرداخت 25.000 تومان.
اطلاعات بیشتر در: http://www.rightel.ir/deca-family

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-01 15:43

افزودن دیدگاه جدید