کد مطلب: 

193269
رئیس جمهور آذربایجان در جریان بازدید از شرکت های ایرانی در باکوتل:

ایران در زمینه ICT به پیشرفت های خوبی دست یافته است

رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در جریان بازدید از غرفه شرکت های ایرانی در نمایشگاه «باکو تل ۲۰۱۶» گفت: جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر به پیشرفت های خوبی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات دست یافته است.
ایران در زمینه ICT به پیشرفت های خوبی دست یافته است

به گزارش سیتنا، الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان با حضور در بخش غرفه های ایرانی شرکت کننده در نمایشگاه "باکو تل" در جریان بخشی از توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنایع مخابراتی قرار گرفت.

در جریان این بازدید که محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز سفیر ایران در جمهوری آذربایجان نیز حضور داشتند، الهام علی اف گفت: حضور شرکت های ایرانی در این نمایشگاه نشان از توانایی ها و ظرفیت های تخصصی ایران در حوزه مخابرات و ارتباطات دارد.

رئیس جمهور آذربایجان، افزود: دو کشور می توانند همکاری های خوبی در حوزه مخابرات و ارتباطات داشته باشند و ما علاقمند حضور شرکت های ایرانی در بازار صنایع مخابراتی و ارتباطی جمهوری آذربایجان هستیم.

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در حال حاضر در زمینه های فرکانس، تبادل محموله های پست الکترونیک، دولت الکترونیک و مبادله نرم افزار و سخت افزار مخابراتی با یکدیگر همکاری می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-01 12:50

افزودن دیدگاه جدید