کد مطلب: 

193054

بهره مندی از خدمات رومینگ بین الملل رایتل با تعرفه‌های مناسب

نظر به دسترسی همیشگی به خدمات ارتباطی در سفر، رایتل کوشیده‌است تا با افزایش پوشش شبکه در خارج از کشور، با استفاده از سرویس رومینگ بین‌المللی، برای مشترکین خود امکان استفاده از خدمات رایتل را با تعرفه‌های مناسب فراهم آورد.
بهره مندی از خدمات رومینگ بین الملل رایتل با تعرفه‌های مناسب

به گزارش خبرنگار سیتنا، با سرویس رومینگ بین‌المللی رایتل، نیازی به خرید سیم‌کارت کشور میزبان نخواهد بود و استفاده‌کنندگان از این سرویس می‌توانند از سیم‌کارت خود برای برقراری و دریافت تماس و پیامک در کشورهای طرف قرارداد استفاده نمایند.

در حال حاضر امکان استفاده از تمام سیم کارت های رایتل در کشورهای مختلف دنیا فراهم شده است، همچنین سرویس رومینگ بین الملل LTE خدمتی است که به واسطه آن مشترکین رایتل برای اولین بار می­ توانند از خدمات نسل چهارم (علاوه بر خدمات نسل دوم و سوم) در شبکه اپراتورهای طرف قرارداد در کشورهای مختلف دنیا استفاده نمایند.

به گفته مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل رایتل، این اپراتور در حال حاضر با 87 کشور و 123 اپراتور سرویس رومینگ بین الملل دارد و با استفاده از این سرویس مشترکین رایتل می‌توانند در سفر به هر پنج قاره از خدمات رایتل استفاده کنند.

وی افزوده است: این اپراتور با 30 کشور آسیایی، 17 کشور آفریقایی، پنج کشور در آمریکا، 33 کشور اروپایی و دو کشور در اقیانوسیه قرارداد رومینگ دارد.

وی همچنین یادآور شده است: مشترکین 113 اپراتور در 77 کشور امکان استفاده از اینترنت نسل سوم تلفن همراه (3G) و در 18 کشور امکان استفاده از نسل چهارم تلفن همراه (LTE) دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-24 22:52

افزودن دیدگاه جدید