کد مطلب: 

193013

رونمایی از گوشی LG V20 در ایران

گوشی LG V20 که پیشتر به صورت عمومی در کره جنوبی و در ادامه در بازارهای کلیدی از جمله آمریکای شمالی رونمایی شده است، نهایتا در روز دوم آذرماه توسط ال‌جی الکترونیکس با همکاری شرکت مدیا‌پردازش در هتل آزادی تهران رونمایی شد.
رونمایی از گوشی LG V20 در ایران

به گزارش خبرنگار سیتنا، در این مدت گوشی V20 فروش فراتر از حد انتظاری را در آمریکای شمالی تجربه کرده و اظهار نظرهای بسیار مثبتی از طرف تحلیل‌گران شرکت‌های مختلف که علاقمند طراحی و قابلیت‌های پیشرفته هستند، دریافت کرده است.

ال‌جی V20 برای کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند محتوایی با ظاهر حرفه‌ای خلق کنند و تلفن هوشمند خود را از دیگر دستگاه‌های رقیبی که امکانات صوتی و تصویری حرفه‌ای دارند متمایز کنند.

این گوشی برترین قابلیت‌های چند رسانه‌ای موجود را ارائه می‌دهد. گوشی V20 ویژگی‌های جدیدی مثل ضبط ثابت 2. 0،Hi-Fi Quad DAC، کیفیت ضبط HD، دوربین با لنز عریض در جلو و عقب گوشی را نیز به نمایش گذاشته است.

همچنین این اولین گوشی در دنیا است که بصورت پیشفرض دارای سیستم عامل اندروید 7 نوقا و سیستم پیشرفته جستجوی گوگل داخل اپلیکیشنی است.

سری V ال‌جی گوشی‌های پرچم‌دار هوشمندی هستند که برای بهترین تجربه صوتی و تصویری طراحی شده‌اند. ال‌جی نگاهی به مشتریان V10 داشته است و با بررسی نیازهای آنها گوشی V20 را توسعه داده است.

این گوشی قرار است از هفته آینده و با قیمت ۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان در بازار ایران در دسترس باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-23 23:25

افزودن دیدگاه جدید