کد مطلب: 

192932

همکاری های ITU با دانشکده پست و مخابرات توسعه می یابد

مدیر طیف اتحادیه جهانی مخابرات با تاکید بر اینکه با دانشکده پست و مخابرات می توانیم همکاری های خوبی در زمینه مدیریت طیف داشته و آموزش های منطقه ای داشته باشیم، گفت: هدف ما این است که بتوانیم دوره های مشابه را در زمینه پهنای باند و زمینه های مشابه توسعه دهیم و خواستار این هستیم که با دانشکده همکاری داشته باشیم.
همکاری های ITU با دانشکده پست و مخابرات توسعه می یابد

"استپن بوزوسکی" مدیر بخش طیف اتحادیه جهانی مخابرات در گفت وگو با خبرنگار سیتنا در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی بین المللی "جنبه های اقتصادی مدیریت طیف" که صبح امروز توسط دانشکده پست و مخابرات و با همکاری ITU در سالن اجتماعات الغدیر مرکز همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مدت سه روز آغاز به کار کرد، گفت: همکاری خوبی از ایران در خصوص کارگاههای بین المللی شاهد بودیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این دوره از کارگاهها در ایران برگزار شود و اطلاعاتی در خصوص جنبه های اقتصادی مدیریت طیف در کارگاه عنوان می شود و ارائه هایی نیز از کشورهای دیگر خواهیم داشت.

وی، تبادل و به اشتراک گذاری تجربیات کشورها را مهمترین مزیت برگزاری این گونه کارگاه ها برشمرد و افزود: بحث حمایت مالی که اتحادیه از کشورهای مختلف انجام داده با همین هدف بود و کشورهای کره جنوبی و استرالیا، همچنین از کسانی که در بحث مطالعات موردی کمک کردند نیز حمایت کرد.

بوزوسکی با ابراز رضایت از مدیریت، نحوه برگزاری و ساماندهی این کارگاه توسط ایران، گفت: در این کارگاه ماارائه هایی از کشورهای مختلف داریم که به عنوان مثال امروز کشور مغولستان در این زمینه مطالبی عنوان کرد.

وی با اشاره به جنبه های نوآورانه بحث مدیریت طیف، اظهار کرد: نمایندگان کشورهایی که در این کارگاه حضور دارند می توانند این نوآوریها را به کشور خودشان منتقل کنند و از آن به بهترین نحو استفاده کنند.

مدیر طیف اتحادیه جهانی مخابرات در عین حال درباره مهم ترین عوامل برگزاری این کارگاه در ایران، توضیح داد: ایران تجربیات خوبی در مدیریت طیف داشته و همکاری های خوبی نیز در این زمینه از این کشور شاهد بودیم و از سویی تجربیاتی با ایران در رابطه با طراحی و توسعه نرافزاری مدیریت طیف داشتیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-22 09:11

افزودن دیدگاه جدید