کد مطلب: 

192895

برگزاری دومین کنفرانس امنیت فضای تبادل اطلاعات (آپا 2) در دانشگاه فردوسی مشهد

آزمایشگاه تخصصی آپا دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران، دومین کنفرانس حوادث و آسیب‌پذیری‌های امنیت فضای تبادل اطلاعات (آپا 2) را در تاریخ 18 و 19 اسفند 1395 برگزار می‌نماید.
برگزاری دومین کنفرانس امنیت فضای تبادل اطلاعات (آپا 2) در دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، دکتر محسن کاهانی مدیر آزمایشگاه تخصصی آپا دانشگاه فردوسی مشهد و دبیر کنفرانس گفت: هدف از برگزاری کنفرانس  آپا 2 (CSIV 2017) ، هم‌افزایی علمی و فناورانه محققان و فعالان حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات است.

وی افزود: این کنفرانس با مشارکت فعال محققان، دانشگاهیان، ‌و مهندسان و همچنین آزمایشگاه‌ها و مراکز آپا سراسر کشور برگزار می‌شود. دکتر کاهانی با اشاره به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی و رویداد مشهد 2017 گفت: هم‌زمان با این کنفرانس نشست دوره‌ای کمیته راهبری OIC-CERT (نهاد امنیت رایانه‌ای کشورهای اسلامی) با حضور اعضای این نهاد بین‌المللی در مشهد برگزار خواهد شد.

وی محورهای ارائه مقاله به این کنفراانس را امنیت شبکه‌های رایانه‌ای، امنیت شبکه‌های بی‌ُسیم، امنیت سامانه‌های نهفته،    امنیت سامانه‌های صنعتی، امنیت برنامه‌نویسی، امنیت سرویس‌های شبکه،    امنیت سیستم‌عامل، امنیت پایگاه داده، تشخیص و تحلیل بدافزارها، آگاهی‌رسانی، پشتیبانی و امداد در حوزه افتا، و زمینه‌های نو و بدیع در حوزه افتا برشمرد.

وب‌گاه این کنفرانس در نشانی https://csiv2017.um.ac.ir و رایانامه csiv2017@um.ac.ir برای ارتباط با این کنفرانس در دسترس می‌باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-20 12:40

افزودن دیدگاه جدید