کد مطلب: 

192741

کاهش 50 درصدی تعرفه‌ی اربعین، شامل تماس‌های عراق به ایران نیست

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، شرکت مخابرات ایران، همچون سنوات گذشته، مقدمات خدمت رسانی به زائران نجف و کربلا را انجام داد که اولین اقدام، کاهش 50 درصدی تعرفه مکالمات زائرین اربعین است.
کاهش 50 درصدی تعرفه‌ی اربعین، شامل تماس‌های عراق به ایران نیست

به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام، افزود: با توافق ایران و عراق، تعرفه مکالمات زائران اربعین از 17آبان ماه، 50درصد کاهش یافت که این کاهش تعرفه تا پایان زمان برگشت زائران ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: براین اساس، تمام تماس‌های خروجی که از ایران به عراق صورت گیرد با کاهش 50 درصدی محاسبه می‌شود و این کاهش تعرفه به تماس‌های عراق به ایران تعلق نمی‌گیرد

سرپرست روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات منطقه تهران نیز در راستای ایفای وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود کار تهیه 400 کیوسک‌ تلفن همگانی صلواتی را در مسیر نجف - کربلا بر عهده داشته و متخصصان «فاوای» ستاد بازسازی عتبات عالیات تقریبا در هر یک کیلومتر از مسیر این کیوسک‌ها را نصب و راه‌اندازی کرده‌اند.

بیدخام ادامه داد: همچنین، مخابرات منطقه ایلام به منظور بستر سازی برای برقراری ارتباطات در حوزه ثابت، سیار و باند پهن اقداماتی انجام داده است. سال گذشته حدود یک و نیم میلیون نفر از پایانه مرزی مهران تردد کردند که با توجه به شرایط موجود، پیش بینی ها حاکی از این است که امسال حداقل 20 تا 30 درصد به این رقم اضافه می شود.

وی یادآور شد: سایر مناطق مخابراتی نیز در مسیرهای حرکت زائران (استان های کرمانشاه، همدان، کردستان) تمهیدات لازم را برای برقراری ارتباطات زائرین کربلای معلی فراهم کرده اند.

خام با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران در مسیرهای حرکت زائرین به سمت کربلا تمام نیازمندی های ارتباطی را فراهم کرده، یادآور شد: به منظور مشارکت در فضای فرهنگی اجتماعی حماسه اربعین، با مشارکت وزارت ارتباطات، موکب هایی در شهر مهران راه اندازی شده که ضمن پذیرایی از زوار شریف، به ارائه خدمات و تامین نیازمندی های زائران می پردازند.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: در همین راستا در بخش تلفن ثابت، تمام نیازهای ارگان ها و سازمان ها تامین شده و با توجه به نیازمندی به کارت تلفن همگانی در پایانه مرزی مهران، این کارت ها به میزان لازم آماده شده است.

وی اضافه کرد: در بخش تلفن همراه، به منظور پوشش صددرصدی از ایلام تا پایانه مرزی مهران به فاصله حدود 120 کیلومتر سایت های پرتابل برای نقاط فاقد پوشش و سایت های دایمی برای مسیر مهران – ایلام، راه اندازی شد.

گفت: یکی دیگر از خدمات برنامه‌ریزی شده در سال جاری ارائه اینترنت رایگان در کل مسیرها برای زائران است و حجم تماس‌هایی که از طریق شبکه اینترنت است، چندین برابر خواهد شد.

تعداد امتیازات:

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-15 18:26

افزودن دیدگاه جدید