کد مطلب: 

192716
در سال جاری و توسط دانشکده‌ی پست و مخابرات برگزار می‌شود؛

برگزاری دومین کارگاه آموزشی بین المللی با همکاری ITU

دومین کارگاه آموزشی بین المللی در سال جاری با همکاری اتحادیه جهانی مخابرات، در روزهای اول تا سوم آذرماه توسط دانشکده پست و مخابرات برگزار می شود.
برگزاری دومین کارگاه آموزشی بین المللی با همکاری ITU

به گزارش سیتنا، دکتر مازوچی معاون آموزشی، پژوهشی و امور دانشجویی دانشکده پست و مخابرات، با تاکید بر این که تجربه موفق برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی بین‌المللی «توسعه نقشه راه پهن‌باند بی‌سیم» در مردادماه گذشته با حضور 19 شرکت‌کننده خارجی و 41 شرکت‌کننده داخلی، فرصت برگزاری دومین کارگاه را فراهم آورد، ثبت نام بیش از 30 شرکت کننده از کشورهای آسیا و اقیانوسیه برای حضور در کارگاه آموزشی پیش رو را موید این نکته دانست.

معاون آموزشی، پژوهشی و امور دانشجویی دانشکده ضمن اشاره به نتایج مثبت کارگاه اول، افزایش تعداد شرکت کنندگان و همچنین حمایت وزارت علوم،ICT و برنامه ریزی آینده کشور کره جنوبی و دپارتمان ارتباطات کشور استرالیا از طریق اعطای بورس به شرکت کنندگان از کشورهای کم تر توسعه یافته منطقه  LDC) را از ویژگی های کارگاه دوم برشمرد.

دکتر مازوچی حضور استفان مازوسکی، رئیس بخش مدیریت طیف اتحادیه جهانی مخابرات ITU به عنوان یکی از مدرسین کارگاه و همچنبن ارائه مباحث علمی و تجربه های موفق از سوی دیگر مدرسین و شرکت کنندگان را از ویژگی های بخش علمی و محتوایی کارگاه دانست.

وی، با اشاره به این که مدیران و کارشناسان سازمان های دولتی و شرکت های بخش خصوصی می توانند جهت حضور در این رویداد بین المللی با واحد پژوهش و فناوری دانشکده تماس بگیرند، برگزاری دوره های بین المللی را علاوه بر جنبه های علمی، به دلیل حضور اساتید، مدیران و متخصصان خارجی، فرصت ارزشمندی در جهت انتقال دانش، تجربه و هم‌اندیشی سازنده در فضایی آموزشی و صمیمی دانست.

دکتر مازوچی تاکید کرد: در سایه ارتباط خوب ایجاد شده با بخش‌های مختلف اتحادیه جهانی مخابرات، می‌توانیم شرکای جدید و مطمئنی را در حوزه‌های مختلف جهت انتقال فناوری شناسائی نماییم و میزبانی جمهوری اسلامی ایران در این کارگاه ها، می‌تواند فرصتی مناسب جهت شناساندن ظرفیت‌های بخش خصوصی کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتقال دانش و تجربه دو سویه باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-14 23:17

افزودن دیدگاه جدید