کد مطلب: 

192699
نمایشگاه ITU Telecom World بانکوک؛

بازدید دکتر واعظی از پاویون ایران در نمایشگاه ITU 2016 تایلند

دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان، در اولین روز برپایی نمایشگاه ITU تایلند در این نمایشگاه حضور یافت و ضمن بازدید از پاویون ایران، در جریان نحوه‌ی فعالیت شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه قرار گرفت.
بازدید دکتر واعظی از پاویون ایران در نمایشگاه ITU 2016 تایلند

به گزارش خبرنگار سیتنا، نمایشگاه ITU تایلند از 14 تا 17 نوامبر 2016 (24 تا 27 آبان ماه 95) در بانکوک برپاست و شرکت‌های دولتی و خصوصی حوزه‌ی ارتباطات و مخابرات ایران که در قالب پاویون ایران در نمایشگاه ITU بانکوک حضور یافته اند، به ارائه‌ی توانمندی‌های خود در این حوزه پرداخته و با سایر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، مذاکره خواهند کرد.

در همین حال، دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان که به همراه تنی چند از مقامات عالی رتبه‌ی وزارت متبوعش در این نمایشگاه حضور یافته، در اولین روز برپایی نمایشگاه ITU تایلند در این نمایشگاه حضور یافت و ضمن بازدید از پاویون ایران، در جریان نحوه‌ی فعالیت شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه قرار گرفت.

بر همین اساس، وزرا، قانونگذاران، سیاست‌گذاران و مقامات عالی‌رتبه‌‌ی حوزه‌‌ی ICT از کشورهای مختلف دنیا به همراه سرمایه‌گذاران بین المللی، طی حضور در نمایشگاه سال جاری ITU Telecom World بانکوک با کارشناسان و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تبادل نظر کرده و برای همکاری مشترک و اجرای پروژه‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌کنند.

نمایشگاه سالیانه‌‌ی ITU علاوه بر برگزاری کارگاه‌ها و فروم‌های مختلف، با سخنرانی مقامات عالی رتبه‌‌ی دولتی و خصوصی حوزه‌ی ICT از کشورهای مختلف دنیا و مقامات ITU همراه خواهد بود.

نمایشگاه تلکام امسال به همت وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان مخابرات تایلند بر پا و تازه ترین‌های دنیای ICT در این نمایشگاه توسط شرکت‌ها و سازمان‌های مخابراتی کشورهای مختلف به نمایش گذاشته شده است.

سازمان خبری سیتنا، هم به عنوان نماینده‌‌ی رسمی نمایشگاه‌های ITU در ایران و هم به عنوان حامی رسانه‌ای نمایشگاه‌های ITU، در نمایشگاه بانکوک حضور یافته و در قالب غرفه‌ای در بخش رسانه‌های بین المللی میزبان بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-14 15:54

افزودن دیدگاه جدید