کد مطلب: 

192618
حسین انتظامی در اختتامیه نمایشگاه مطبوعات:

مشکلات رسانه ها در هیات دولت بررسی می شود

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بررسی و تصمیم گیری مشکلات رسانه ها در هئیت دولت خبر داد.
مشکلات رسانه ها در هیات دولت بررسی می شود

به گزارش سیتنا، حسین انتظامی در آئین اختتامیه نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه بیست و دوم در سطح و اندازه رسانه ها برگزار شد تصریح کرد: این تأییدی بر رویکرد دولت است که به هر میزان انجام امور توسط اصناف صورت گیرد پر شورتر خواهد بود.

انتظامی از واگذاری تمام امور برگزاری نمایشگاه در سال آینده به اصناف مطبوعاتی خبر داد و افزود: امسال هم 80 درصد برنامه ریزی ها را صنوف برگزار کردند.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد یادآور شد: در نمایشگاه امسال 900 رسانه در قالب 630 غرفه فعالیت شبانه روزی داشتند که پس از اتمام حضورشان در نمایشگاه در رسانه های خود حضور می یافتند.

انتظامی حمایت از بخش خصوصی را رویکرد عمومی دولت و از جمله سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان و با بیان اینکه بسیاری از سیاست ها با تدبیر رییس جمهوری اتخاذ شده است اظهار کرد: در سه سال گذشته هیچ مجوز رسانه ای برای بخش های دولتی صادر نشد تا امکان حضور بخش خصوصی فراهم شود.

وی به قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات اشاره کرد و افزود: تمام فعالیت ها بر مبنای شفافیت صورت گرفت و این امر موجب مبارزه مبنایی با فساد است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد یارانه مطبوعات، به تلاش برای رفع مشکلات مبنایی رسانه ها اشاره کرد و افزود: مقرر شده این مشکلات لیست شده و در جلسه هیئت دولت بررسی شوند.

انتظامی در خصوص رسانه های دارای رتبه های بالا در طرح رتبه بندی گفت: خوشبختانه نتیجه مثبت طرح رتبه بندی، در عملکرد رسانه ها مشهود است؛ البته قانون به کار گیری استفاده از الفاظ بیگانه نیز یکی از اقدام های مناسب در حوزه زبان و ادبیات فارسی بوده است که اینک در عملکرد رسانه ها وضعیت مشخصی پیدا کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-11 23:59

افزودن دیدگاه جدید