کد مطلب: 

192553

شرکت نارین تک فرتاک موفق به اخذ نشان ملی کیفیت شد (+فیلم و تصاویر)

شرکت نارین تک فرتاک، موفق به اخذ نشان ملی کیفیت از طرف سازمان ملی کیفیت و وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.
شرکت نارین تک فرتاک موفق به اخذ نشان ملی کیفیت شد (+فیلم و تصاویر)

به گزارش خبرنگار سیتنا، نیره پیروزبخت در مراسم روز ملی کیفیت با بیان اینکه توسعه کیفیت، وظیفه و رسالت همه سازمان ها و دستگاه هاست، گفت: قرن بیست و یکم به عنوان قرن کیفیت مطرح شده و از مفهوم بهره وری فراتر رفته است و این سازمان به تنهایی نمی تواند به بحت کیفیت بپردازد.

‎رییس سازمان ملی استاندارد ایران، گفت: جامعه از سازمان ملی استاندارد ایران نه تنها استاندارد را طلب می کند بلکه انتظار دارد که موضوع کیفیت را هم مدیریت و ارزیابی کنیم بنابراین معاونت ارزیابی کیفیت در سازمان ملی استاندارد ایران ایجاد شده است تا به موضوع کیفیت با اهداف جدید بپردازد.

‎وی از سه مسیر ارزیابی کیفیت خبر داد و اظهار داشت : مسیر اول مبنی بر این است که یک مجموعه اعتقاد و اعتماد به کیفیت داشته باشد و در این مسیر گام برداریم و مسیر دوم نیز مبتنی بر کل و کلان نگری است و باید کل مجموعه ، کیفیت را پیگیری کند اما هنوز در اجزا این اعتقاد ایجاد نشده است.

‎پیروزبخت گفت: در مسیر سوم ؛ جامع نگری داریم و هم اجزا و هم کلان جامعه به موضوع کیفیت توجه کنند و البته هنوز در جامعه این مسیر به صورت تفکیک شده مورد ارزیابی قرار نگرفته است.

‎وی اظهار داشت: در یک سال اخیر مفهوم کیفیت در اجزا و حاکمیت در حال نهادینه شدن است اما برای اهتمام به کیفیت به رویکردهای جدیدی نیاز است و در شرایط فعلی کیفیت از محدوده بنگاه های اقتصادی خارج شده و در همه اجزای جامعه جریان پیدا کرده است.

‎رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه توسعه کیفیت، وظیفه و رسالت همه سازمان ها و دستگاه هاست، گفت: قرن بیست و یکم به عنوان قرن کیفیت مطرح شده و از مفهوم بهره وری  فراتر رفته است و این سازمان به تنهایی نمی تواند به بحت کیفیت بپردازد.

در پایان این مراسم، شرکت نارین تک فرتاک فعال در زمینه‌ی تولید و ارائه‌ی سرویس ها و خدمات بانکی و به صورت خاص فعال در حوزه‌ی تولید ابزارهای سلف سرویس بانکی، موفق به اخذ نشان ملی کیفیت از طرف سازمان ملی کیفیت و وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.

گفتنی است؛ شرکت نارین تک فرتاک متشکل از تیمی متخصص در زمینه علوم انفورماتیک، مخابرات، نرم افزار، الکترونیک و مکانیک با شناخت نیازهای اتوماسیون بانکی در زمینه خدمات مشاوره، طراحی و تولید فعالیت می‌کند.

دریافت مجوز تولید دستگاه‌های اتوماتیک بانکی (خودپرداز) از وزارت صنایع در سال ۸۷ ، اولین طراح و تولید کننده کیوسک سیار ATM ویژه معلولین و سالمندان با طراحی منحصر به فرد، اولین طراح و تولید کننده باجه و خودپرداز سیار تحت عنوان تجاری ۷۲۴ نارین با ویژگیهای منحصر به فرد به شماره ثبت صنعتی ۵۲۰۸ ، طراح و تولید کننده کیوسک ثابت ATM و طراح و تولید کننده کاور خودپرداز سالنی ( Enclosure ) از جمله فعالیت‌های این شرکت است.

خودپرداز سیار، کیوسک سیار و ثابت خودپرداز، کاور دستگاه خودپرداز سالنی، خودرو پول رسان، خودرو سیار SNG  صدا و سیما، شعبه سیار و کانتینر دیتاسنتر ماژولار از جمله مهمترین محصولات این شرکت می‌باشد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-09 18:29

افزودن دیدگاه جدید