کد مطلب: 

192496

ارایه‌ی سیم‌کارت‌ اپراتورهای عراقی به زائران ایرانی اربعین هنگام صدور روادید

محمد جواد آذری جهرمی رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت برای تسهیل در ارائه خدمات ارتباطی به زائران در مراسم اربعین حسینی با کریم مزعل شبی، قائم مقام وزیر ارتباطات و پست و صالح حسن علی، مدیرکل شرکت ITPC عراق در ساختمان کلاه فرنگی دیدار و گفت وگو کرد.
ارایه‌ی سیم‌کارت‌ اپراتورهای عراقی به زائران ایرانی اربعین هنگام صدور روادید

به گزارش سیتنا، در این دیدار مهندس آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات با قدردانی از اقدامات ارزشمند هیأت عراقی در ارائه تسهیلات ارتباطی به زائران با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی گفت: این شرکت به منظور تسهیل ارتباطات زائران اربعین ، ظرفیت ارتباطی خود را در نقطه مرزی بدره به یک STM1 افزایش داده است و علاوه بر آن در صورت راه اندازی نقطه اتصال جدید ارتباطی در درگاه مرزی شیب نقاط اتصال بین الملل  ایران و عراق به شش منطقه افزایش خواهد یافت.

وی از اپراتورهای ارتباطی عراق در خواست کرد: اگر بسته های مصرفی مکالمه و دیتای مناسب برای مشترکان دارند نسبت به اطلاع رسانی آن جهت استفاده زائران اقدام نمایند.

مهندس آذری جهرمی از هیأت عراقی درخواست کرد برای استفاده بیشتر زائران از دیگر تسهیلات ارتباطی، پیام های اطلاع رسانی و فعال سازی آن را به زبان فارسی ارائه نمایند.

ارایه سیم کارت های اپراتورهای زین، آسیا سل و کتیل به زائران ایرانی هنگام صدور روادید و فعال شدن این سیم کارت ها در عراق از دیگر توافقات این نشست بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-07 18:17

افزودن دیدگاه جدید