کد مطلب: 

192391

تولید داخلی کانتینر دیتاسنتر ماژولار در راستای اقتصاد مقاومتی است

مدیر امور پشتیبانی بانک ملت، تولید دیتاسنتر سیار شرکت نارین تک فرتاک را در راستای اجرای بیانات مقام معظم رهبری در زمینه‌ی اقتصاد مقاومتی و تاکید بر تولیدات داخلی دانست.
تولید داخلی کانتینر دیتاسنتر ماژولار در راستای اقتصاد مقاومتی است

"محمود رشیدی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در غرفه‌ی شرکت نارین تک فرتاک در نمایشگاه تراکنش، تولید دیتاسنتر متحرک ماژولار شرکت نارین تک فرتاک را از دو منظر قابل اهمیت برشمرد.

وی، اولین موضوع را در رابطه با این محصول اجرای سیاست کارآفرینی دانست و تاکید کرد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری در حوزه‌ی اقتصاد مقاومتی، توجه و توسعه‌ی محصولات داخلی کار بسیار ارزشمندی محسوب می شود.

رشیدی ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی که در بعضی مواقع در کشورمان با آن مواجه می شویم تولید چنین محصولاتی بسیار ضروری بوده و طبیعی است در مواقع بحرانی از جمله زلزله نیاز به چنین مراکز و دیتاسنترهایی احساس می شود.

مدیر امور پشتیبانی بانک ملت در عین حال بیان کرد: دیتاسنتر متحرک ماژولاری که تولید شرکت نارین تک فرتاک است در مقایسه با نمونه های خارجی که مشاهده کردم دارای کیفیت بالایی بوده و به ویژه بحث اطفای حریقی که در آن در نظر گرفته شده بسیار قابل توجه است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه به جهت صرفه جویی در هزینه‌ها که مراکز پشتیبانی و تدارکات سازمان‌ها به آن توجه دارند تولید محصولات این چنینی گزینه‌ی مناسبی بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن تبریک به شرکت نارین تک فرتاک برای تولید این محصول، گفت: استتار، اختفا و پارامترهای دیگری که جزو الزامات پدافند غیرعامل است در این محصول لحاظ شده و همین موضوع از دیگر قابلیت‌های بسیار مهم آن به شمار می رود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-02 23:42

افزودن دیدگاه جدید