کد مطلب: 

192255
دبیرکل اتحادیه‌ی جهانی مخابرات در نشست جهانی تونس:

تنظیم استاندارد 5G یکی از محورهای اصلی کاری آینده‌ی ITU است

دبیرکل اتحادیه‌ی جهانی مخابرات، تاکید کرد: تنظیم استاندارد نسل پنجم شبکه‌ی همراه (5G) یکی از محورهای اصلی کاری اتحادیه‌ی بین المللی مخابرات است و بر اساس این فناوری، مردم از خدمات مخابراتی معتبر و مناسب تر بهره‌مند می‌شوند.
تنظیم استاندارد 5G یکی از محورهای اصلی کاری آینده‌ی ITU است

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل سیتنا، هولین ژائو، دبیرکل اتحادیه‌ی جهانی مخابرات در نشست جهانی استانداردسازی مخابرات سال 2016 که در شهر حمامه‌ی تونس گشایش یافت، اظهار داشت: به دنبال توسعه‌ی فناوری و افزایش تقاضای بازار، تنظیم استاندارد نسل پنجم شبکه‌ی همراه (5G) یکی از محورهای اصلی کاری اتحادیه‌ی بین المللی مخابرات است و بر اساس این فناوری، مردم از خدمات مخابراتی معتبر و مناسب تر بهره‌مند می‌شوند.

هولین ژائو که در آیین گشایش این نشست سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: اتحادیه‌ی مخابرات کشورهای پیشرفته‌ی جهان را به انتقال فناوری خود به کشورهای در حال رشد تشویق می‌کند تا سازگاری در استانداردسازی فناوری افزایش یافته و بیشتر مردم از تسهیلات ناشی از پیشرفت فناوری مخابراتی بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ در نشست جهانی استاندارد سازی مخابرات، شرکت‌کنندگان از سراسر جهان درباره‌ی استاندارد توسعه‌ی صنایع مخابراتی جهان در چهار سال آینده به گفت‌وگو و مشورت می‌پردازند تا بر اساس آن توسعه‌ی فناوری و استاندارد سازی مخابرات را تحت هدایت قرار دهند.

قابل ذکر است؛ نشست استانداردسازی مخابرات که هر چهار سال یک بار برگزار می شود، نشست عالی اتحادیه‌ی بین المللی در استاندارد سازی مخابرات به شمار می رود.

این دوره از نشست تا سوم نوامبر ادامه یافته و بیش از 1000 نماینده از بیش از 100 کشور جهان در آن شرکت دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-28 01:16

افزودن دیدگاه جدید