کد مطلب: 

192233

برنامه‌ریزی برای آموزش دانشجویان خارجی حوزه‌ی پست در ایران

رییس دانشکده‌ی علمی کاربردی پست و مخابرات، گفت: باید آموزش‌های منطقه‌ای در زمینه‌ی پست را ساماندهی کنیم تا دانشجویان از کشورهای مختلف بتوانند تحت لیسانس اتحادیه‌ی جهانی پست از این آموزش‌ها در کشور ما استفاده کنند.
برنامه‌ریزی برای آموزش دانشجویان خارجی حوزه‌ی پست در ایران

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر وحید یزدانیان در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ی شرکت ملی پست با دانشکده‌ی پست و مخابرات، گفت: بعد از تصویب اساسنامه‌ی شرکت ملی پست، وظایف جدیدی به این شرکت محول شده است که تنها با توسعه‌ی منابع انسانی انجام محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه‌ی آموزشی میان شرکت ملی پست و دانشکده پست و مخابرات افزود: امضای این تفاهمنامه را می‌توان سنگ بنای همکاری مشترک دانست؛ چراکه بر اساس این تفاهمنامه، آموزش کارکنان و مدیران شرکت ملی پست در سطح کشور در دوره های کوتاه مدت، بلند مدت و بین المللی دیده شده است که امیدواریم تفاهمنامه‌ی تنظیم شده سنگ بنای این همکاری‌ها باشد.

یزدانیان فعالیت پستی را یک فعالیت شبکه‌ای دانست و افزود: باید به فعالیت‌های شرکت ملی پست نگاه شبکه‌ای داشته باشیم و تمام جزئیاتی که در طراحی زیرساخت‌های مخابراتی وجود دارد در زیرساخت های پستی نیز دیده شود؛ چراکه در پست نیز یک کاربر نهایی وجود دارد که خدمات دریافت می‌کند و از طرفی شبکه‌ی پستی در تمام استان‌های کشور همچون شبکه‌ی مویرگی به یکدیگر متصل‌اند، ضمن اینکه پیچیدگی‌های شبکه‌ی پستی از پیچیدگی‌های شبکه‌ی مخابراتی به دلیل تنوع فرایندهای حاکم بر آن بیشتر است.

وی با بیان اینکه به دلیل وجود مرسوله‌ی فیزیکی در پست، نیروی انسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: بنابراین مشابه تمام آموزش های مخابرات در حوزه‌ی پست نیز وجود دارد که این همکاری مشترک دانشکده و شرکت ملی پست در سه زمینه‌ی آموزش های کوتاه مدت، بلندمدت و بین المللی وجود دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-26 18:48

افزودن دیدگاه جدید