کد مطلب: 

192224

ماجرای ادامه‌دار تیزر فیلم‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای!

تهیه‌کننده فیلم «خشکسالی و دروغ» با تأکید بر اینکه تیزری برای پخش به شبکه‌های ماهواره‌ای نداده است، ادامه داد: اگر قرار است عدالت رعایت شود، باید بانک‌ها و شرکت‌های هواپیمایی هم که تبلیغ آن‌ها در این شبکه‌ها پخش می‌شود هم با تذکر یا تعطیلی روبرو شوند.
ماجرای ادامه‌دار تیزر فیلم‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای!

به گزارش سیتنا، غلامرضا موسوی در پی انتشار اطلاعیه سازمان سینمایی وزارت ارشاد مبنی بر اینکه "اگر تیزر فیلم «خشکسالی و دروغ» در شبکه‌های ماهواره‌ای ادامه پیدا کند، جلوی اکران آن گرفته می‌شود" در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: روز گذشته در جلسه‌ای با مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی (محمدرضا فرجی) اطلاع دادم که پیش از آنکه از سوی سازمان سینمایی چنین موضوعی به من اعلام شود، در این باره نامه‌ای به معاون محترم دادستان و قاضی این پرونده نوشته‌ام و در آن نامه اعلام کرده‌ام که از شبکه «جم» به خاطر پخش آگهی فیلم «خشکسالی و دروغ» شکایت دارم.

وی افزود: نامه من به آقای منصوری معاون دادستان و قاضی پرونده ارجاع شده و تأکید کردم که ما خودمان شاکی هستیم بنابراین قوه‌قضاییه به ما بگوید چه کنیم تا همان کار را انجام دهیم؟! البته واقعیت این است که باید به این وضعیت رسیدگی دقیق‌تری شود ولی حداقل درباره خودمان می‌دانم که از سوی سازندگان و دست‌اندرکاران پخش این فیلم، تیزری برای تبلیغ به شبکه‌های ماهواره‌ای داده نشده است و اگر کسی خلاف این را ثابت کرد، تبعاتش را می‌پردازم.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: با این حال نکته مهم در این اتفاقی که برای چند فیلم دیگر هم رخ داده این است که بدون اینکه چیزی ثابت شود به سازندگان فیلم تذکر داده شده و الان هر کس بخواهد دشمنی هم بکند، می‌تواند خیلی راحت با پرداخت هزینه‌ای آگهی فیلم‌ها را به این شبکه‌ها سفارش بدهد، آن هم بدون آنکه سازندگان بدانند اما با این وجود باید پاسخگو باشند.

موسوی با اشاره به اینکه «از مدیر شبکه جم می‌خواهم دیگر تیزرهای ما را پخش نکنند» به پخش تیزرهای «خشکسالی و دروغ» در صداوسیمای ایران اشاره و اظهار کرد:‌ فقط 20 نوبت آگهی پخش در رسانه ملی داشتیم در حالی که برای تبلیغ خوب باید حداقل 500 نوبت پخش تیزر می‌داشتیم. این در شرایطی است که قیمت تبلیغات در تلویزیون ایران آنقدر گران است که بخش فرهنگی نمی‌تواند آگهی دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه برای تبلیغ «خشکسالی و دروغ» سفارشی به شبکه‌های ماهواره‌ای نداده‌ایم، اما شنیده‌ام که آگهی یک بانک و شرکت هواپیمایی هم از این شبکه‌ها پخش می‌شود. اگرچه بعید می‌دانم مدیران این بانک و شرکت خودشان آگهی تبلیغی داده باشند اما به نظر می‌رسد اگر قرار است عدالت رعایت شود آن‌ها نیز باید تعطیل شوند و البته یک نکته مهم‌تر این است که شرایط طوری شده که شبکه «جم» ممکن است، بخواهد هر جا یا هر چیزی را با تعطیلی مواجه کند برای آن آگهی تبلیغاتی پخش کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-26 18:03

افزودن دیدگاه جدید