کد مطلب: 

192219
در تفاهم‌نامه‌ی شرکت پست و دانشکده‌ی پست و مخابرات، مقرر شد:

استفاده از پهپاد ساخت دانشکده‌ی پست و مخابرات برای جابه‌جایی مرسولات ضروری پستی

در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ی آموزشی شرکت ملی پست ایران و دانشکده‌ی علمی - کاربردی پست و مخابرات بر گسترش همکاری‌های طرفین در حوزه‌ی آموزش‌های تخصصی و عمومی کوتاه مدت و بلند مدت کارکنان و مدیران پست و آموزش های بین المللی و مطالعات و پژوهش‌های کاربردی تفاهم شد.
استفاده از پهپاد ساخت دانشکده‌ی پست و مخابرات برای جابه‌جایی مرسولات ضروری پستی

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس حسین مهری، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با حضور در دانشکده‌ی علمی - کاربردی پست و مخابرات و بازدید از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های تخصصی این دانشکده، در جریان توانمندی‌های این مرکز آموزشی در حوزه‌ی آموزش‌های تخصصی و کاربردی قرار گرفت.

پس از این بازدید، حسین مهری در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ی آموزشی شرکت ملی پست ایران و دانشکده‌ی علمی - کاربردی پست و مخابرات که با حضور دکتر وحید یزدانیان، رئیس دانشکده حضور یافت.

محورهای این تفاهم‌نامه مشتمل بر مباحث آموزشی همکاران و دانش آموختگان حوزه‌ی پست در سطح کشور و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت و دوره‌های رسمی و آکادمیک، تولید محتوای آموزشی برای مجموعه‌ی پست و همچنین انجام امور پژوهشی در بخش پست است.

حسین مهری با اشاره به انجام مطالعات پژوهشی کاریردی در تفاهمنامه، اظهار کرد: رویکرد جهان امروز به سمت اسناد و کالاهای الکترونیکی است و این امر جهت فعالیت شرکت های پستی را تغییر داده و باید به این تغییر بازار توجه جدی داشت.

مدیرعامل شرکت پست با اشاره به دانش و تجربه این مرکز در ارایه‌ی خدمات آموزشی به کارکنان تصریح کرد: با توجه به تاکیدات دکتر واعظی مبنی بر استفاده از قابلیت های سازمان های زیرمجموعه این وزارتخانه از خدمات دانشکده‌ی پست و مخابرات برای ارایه دوره های تخصصی به کارکنان و مدیران بهره بگیریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود معضل ترافیک شهر تهران را در جابجایی مرسولات پستی جدی عنوان کرد و گفت: ساخت پهباد توسط متخصصان داخلی دانشکده یکی از پژوهش های کاربردی این مرکز است و امیدواریم تا 5 ماه آتی از این پهباد در جابجایی مرسولات پستی استفاده کنیم.

در این راستا همچنین مقرر شد تا بزودی نخستین پهپاد ساخت دانشکده‌ی پست و مخابرات برای جابه‌جایی مرسولات ضروری پست در شهر تهران به خدمت گرفته شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-26 16:32

افزودن دیدگاه جدید