کد مطلب: 

192197
در جریان بازدید از دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال؛

هشدار واعظی درباره‌ی بیمارانی که ذهن متدینین را نسبت به فضای مجازی تخریب می‌کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: باید برای تبلیغ محتوای دینی، ادبیات و زبان فارسی تلاش کنیم و محصولات فعال در این حوزه را با کمک اپراتورها زودتر معرفی و به دست مخاطبان برسانیم.
هشدار واعظی درباره‌ی بیمارانی که ذهن متدینین را نسبت به فضای مجازی تخریب می‌کنند

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی در جریان بازدید از دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و به دنبال توضیحات یکی از غرفه داران نمایشگاه، تاکید کرد: باید در توسعه موسساتی همچون موسسه بین المللی صلح تلاش کنیم، این موسسات بدون حمایت مالی و با انگیزه و نیروی جوانی خود را اداره می کنند لذا از طریق معاونان پیگیر حمایت های بیشتر خواهم بود.

واعظی در ادامه بازدید از نمایشگاه رسانه های دیجیتال خطاب به یکی دیگر از غرفه داران تاکید کرد: رسانه های فعال محتوای فاخر را با استفاده از ویدئوهای مناسب کوتاه در دسترس عموم قرار دهند. فضای مجازی مرزی نمی شناسد و در این حوزه فعالان باید به کوتاه و مفید بودن محتوا توجه ویژه ای داشته باشند.  

وی ادامه داد: کاربران بسیاری از سیستم پاسخگویی به سوالات شرعی آنلاین استفاده می کنند و این استقبال بالا باعث افزایش فضای سالم در فضای مجازی می شود.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: برخی افراد بیمار محتوای مجرمانه و غیراخلاقی فضای مجازی را که کاربران عادی به سختی پیدا می کنند را جستجو می کنند و آن را به عنوان کلیت محتوای اینترنت کشور به متندینین ارایه می دهند.

واعظی از فعالان فضای مجازی خواست تا با تلاش بیشتر جلوی مسموم کردن اذهان مردم را بگیرند.

وی در یکی دیگر از غرفه های نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: به عنوان متولی و مسئول آماده پذیرش هر طرحی در جهت حمایت مادی، تبلیغاتی و معنوی هستیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: دولت یازدهم تمام تلاش خود را برای به دست آوردن رضایت فعالان حوزه رسانه های دیجیتال به کار خواهد بست.

واعظی در ادامه این بازدید خطاب به مسوولان یکی از غرفه ها گفت: رسانه های دیجیتال ارزشی طوری فعالیت کنند که همه اقشار جامعه را جذب کنند. اگر این رسانه ها طوری عمل کنند که جنبش های دانشجویی در مقابل آنها گارد نگیرند در مسیر هدف اصلی مان قرار گرفتیم.

دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تا 7 آبان 1395 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود. این نمایشگاه از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-25 18:12

افزودن دیدگاه جدید