کد مطلب: 

192002

بیل گیتس در میان نامردهای معاون اولی کلینتون

هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حال بررسی معاونان بالقوه خود در صورت انتخاب توسط مردم است و دو غول دنیای فناوری نیز در میان این افراد به چشم می خورند.
بیل گیتس در میان نامردهای معاون اولی کلینتون

به گزارش سیتنا به نقل از تک کرانچ، بر طبق ایمیل های افشا شده جان پادستا رییس ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون وی تمایل داشته تیم کوک مدیر عامل اپل و بیل گیتس موسس مایکروسافت را به عنوان گزینه های احتمالی تصدی پست معاون اولی خود درنظر بگیرد.

پادستا در ایمیلی که در تاریخ 17 مارس 2016 ارسال کرده، به این دو نفر و افرادی دیگری مانند ماری بارا از جنرال موتورز و اورسلا برنز از شرکت زیراکس هم اشاره کرده است. این امر نشان دهنده میزان اتکا و اعتماد هیلاری کلینتون به مدیران شرکت های فناوری و نقشی است که برای این افراد در نظر گرفته است.

ویکی لیکس در روزهای اخیر انبوهی از ایمیل های پادستا را که در ماه های مارس و اکتبر ارسال شده را افشا کرده است و قصد دارد در آینده تعداد بیشتری از این ایمیل ها را نیز منتشر نماید. خود این فرد به هک شدن حساب ایمیل خود اعتراف کرده، هر چند صحت اطلاعات افشا شده را تایید نکرده است. وی انگشت اتهام را به سمت جان استون دستیار ترامپ گرفته و وی را به همکاری با جولیان آسانژ موسس ویکی لیکس متهم کرده است.

از جمله افراد جالب دیگری که در میان نامزدهای معاون اولی هیلاری کلینتون هستند می توان به هووارد شولتز رییس استارباکس، موتار کنت مدیر عامل کوکاکولا و ... اشاره کرد. در انتهای این فهرست حتی نام برنی سندرز هم به چشم می خورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-19 17:03

افزودن دیدگاه جدید