کد مطلب: 

191588

سامسونگ با کوله‌های رنگی‌اش به استقبال ماه مهر رفت

سامسونگ سال تحصیلی را با کمپین «کوله رنگی» آغاز کرد تا با اهدای کوله‌های رنگی و نوشت‌افزار به کودکان مناطق محروم، رنگ‌کردن یک مدرسه و هدیه کردن دستگاه‌های فتوکپی‌‌ چندکاره و تعدادی دیگر از محصولات سامسونگ و محصولات کمک آموزشی به مراکز آموزشی گام جدیدی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی خود بردارد.
سامسونگ با کوله‌های رنگی‌اش به استقبال ماه مهر رفت

به گزارش سیتنا، بخش مسئولیت اجتماعی سامسونگ ایران خود را مطابق هویتش متعهد به حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، می‌داند از همین رو پیش از این هم در زمینه‌‌های متعددی از آموزش و سلامت گرفته تا توانمند‌سازی و انتقال فناوری فعالیت کرده است.

«کلاس آینده» برای کمک به ارتقا سطح دانش و خلاقیت کودکان، کتابخانه‌‌های گویا برای کودکان نابینا، آکادمی مهندسی برای آموزش نیروی‌ کار صاحب مهارت (تکنسین) و کمپین‌هایی  مرتبط با فعالیت‌هایی که ذکر شد و مسابقاتی مانند «المپیاد تکنیسین برتر ایران»، همگی بخش‌هایی از اقدامات سامسونگ پیش از این بوده‌اند. ولی امسال سامسونگ در سطحی جدید به استقبال سال تحصیلی رفت که طی آن نه تنها با «موسسه محک»  و مدارسی در ورامین و دروازه غار و مدارسی دیگر در نقاط محروم همکاری داشت، بلکه این بار حتی خود همکاران دفتر سامسونگ هم از  دفتر کارشان بیرون آمدند و در این اقدامات عام المنفعه از اهدای کوله‌های رنگی گرفته تا رنگ کردن دیوار مدرسه شخصا سهیم شدند.

طی این کمپین که با تهیه و به اشتراک‌گذاری فیلم و عکس و حتی مجموعه داستان‌های کوتاه در شبکه‌های اجتماعی همراه بود، ابتدا همکاران دفتر سامسونگ ایران طی جشنی به قهرمانان کوچک موسسه محک «کوله‌‌هایی رنگی» هدیه دادند که این یک هزار کوله فقط محدود به تهران نیست و توسط موسسه محک در شهرستان‌ها هم توزیع می‌شود، سپس با شرکت در مراسم رنگ‌آمیزی دیوارهای مدرسه‌ای در ورامین خود نیز به دنیای رنگ‌های پیوستند. متعاقب این فعالیت‌ها نوشت‌افزارهایی هم به خانه کودکی در محله دروازه غار تهران و همچنین حدود یک هزار کوله و نوشت افزار به مدارس محروم دیگری اهدا شد.

در پایان این کمپین هم ۱۰ دستگاه از جدیدترین مدل فتوکپی‌های چندکاره سامسونگ با همکاری شرکت نماد اندیش آرین  با هدف ارتقای سطح امکانات  آموزشی در اختیار مدارس محروم قرار گرفت تا هم در زمینه توانمند‌سازی دانش‌آموزان و هم در زمینه هوشمند‌سازی مدارس اقدام شود. مجموعه این اقدامات و بازتاب‌های آنها را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام با کلیدواژه #کوله_رنگی و در صفحه @hopeforchildren_Iran یا کانال تلگرام https://telegram.me/koodakaneomid دنبال کنید یا برای اطلاع از اقدامات پیشین دفتر سامسونگ ایران در زمینه مسئولیت اجتماعی به وب‌سایت رسمی www.koodakaneomid.ir سر بزنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-08 14:47

افزودن دیدگاه جدید