کد مطلب: 

191479
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، خبر داد:

ارائه‌ی اینترنت رایگان به زائران اربعین در مرز مهران توسط رایتل

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در جلسه‌ی ستاد اربعین استان ایلام، گفت: پنج کیلومتر مربع در پایانه‌ی مرزی مهران توسط رایتل پوشش داده شده است و به صورت رایگان اینترنت به زائران ارائه می‌شود.
ارائه‌ی اینترنت رایگان به زائران اربعین در مرز مهران توسط رایتل

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمد جواد آذری جهرمی در جلسه ستاد اربعین استان ایلام اظهار داشت: مردم استان ایلام توفیق پیدا کرده‌اند که میزبان زائران عتیات عالیات باشند.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به انجام نشدن حج توسط ایرانیان، افزود: مردم ما مردم آگاهی هستند و برای نشان دادن ارادت خود تلاش می‌کنند که این همایش را پربار‌تر برگزار کنند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری عنوان کرد: مهم‌ترین چالشی که دشمن تلاش دارد در مراسم اربعین انجام دهد گرفتن احساس امنیت از زائران است و تلاش ما بر این است که امنیت کامل را برقرار کنیم.

وی گفت: موضوع احساس امنیت بسیار متفاوت‌تر از خود امنیت است و سبب می‌شود که مراسم به خوبی برگزار شود و برای این کار وجود ارتباط بسیار مهم است.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: امروزه با پیشرفت‌هایی که انجام شده است ما نیازمند اتصال هستیم و تلاش بر این است که اتصال را برای زائران اربعین در این ایام برقرار کنیم و از مزایایی که این فضا می‌تواند در اختیار آن‌ها قرار دهد استفاده کنیم.

وی گفت: امپراتوری رسانه‌ای دنیا در تلاش است که این مراسم بزرگ را بایکوت کند و ما یک شعار با عنوان «به اشتراک بگذار و سرباز سایبری امام زمانت باش» داریم که زائران بتوانند اخبار را به تمامی دنیا برسانند و پیام رابعین را به سراسر دنیا برسانند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری عنوان کرد: همچنین امسال اربعین تمامی مسیر نجف به کربلا توسط وای فای به اینترنت متصل می‌شود و 200 ایستگاه وای فای در این مسیر قرار داده می‌شود و همچنین بیش از 2 و نیم گیگابایت خدمات تلفن بانک قرار داده شده است که این موضوع به کمک همراه اول و با کمک اپراتورهای عراقی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تمام ایستگاه‌های ستاد گمشدگان نیز به صورت اینترنتی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: امسال از اینترنت برای ایجاد یک زیرساخت بسیار خوب استفاده شده است، در حوزه هلال احمر نیز خدماتی به وجود آمده است که بتوانند با واحدهای خود در ارتباط باشند.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: پنج کیلومتر مربع در پایانه مرزی مهران توسط رایتل پوشش داده شده است و به صورت رایگان اینترنت به زائران ارائه می‌شود. همچنین خدماتی نیز توسط شرکت ایرانسل به زائران ارائه می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری افزود: مرز مهران برای ما از اهیمت بالایی برخوردار است چرا که زائران بسیاری از این مرز تردد می‌کنند و پیش بینی می‌شود که مانند سال‌های گذشته زائرانی از کشورهای دیگر نیز از این مرز تردد داشته باشند.

وی گفت: برای استقرار تلفن عمومی در مرز مهران نیز پیگیری لازم نیز انجام می‌شود و مسیرهای کور را نیز بررسی می‌کنیم و به طور قطع این نقاط کور نیز پوشش داده می‌شوند.

آذری جهرمی با اشاره به احتمال بازگشایی مرز چیلات در دهلران نیز در ایام اربعین، عنوان کرد: در این مرز نیز ما زیرساخت‌های ارتباطی را برقرار می‌کنیم که در صورت استفاده با مشکلات ارتباطی مواجه نشویم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-06 00:20

افزودن دیدگاه جدید